شهردار: زمین‌بازی اسکواش در سه پارک همدان ایجاد می‌شود


شهردار: زمین‌بازی اسکواش در سه پارک همدان ایجاد می‌شود

همدان- ایرنا- شهردار همدان با اعلام آمادگی برای توسعه زیرساخت ورزش اسکواش گفت: به زودی زمین‌بازی (کورت) اسکواش در سه پارک این شهر ایجاد می‌شود.

عباس صوفی سه شنبه شب در دیدار با رییس هیات اسکواش همدان افزود: این طرح ورزشی در سه پارک پرواز، بوستان مردم و پارک گلستان در سطح شهر همدان با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و ترویج ورزش و سلامتی شهروندان انجام می‌شود.

وی با قدردانی از تعامل هیات اسکواش استان با مجموعه شهرداری همدان یادآور شد: برای توسعه زیرساخت‌های ورزش اسکواش در راستای کمک به رشد و اعتلای این رشته در بین آحاد مردم، آماده‌ایم.

صوفی با تاکید بر اینکه حمایت از این ورزش جذاب و پرهیجان ادامه خواهد داشت افزود: اسکواش جزو رشته‌های محبوب نسل جوان و نوجوان است و در سال‌های اخیر به ویژه دوره جدید ریاست این هیات به خوبی پیشرفت داشته است.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری همواره از رشته‌های مختلف ورزشی حمایت لازم را داشته است و براین اساس در سال‌های اخیر نسبت به ساخت مجموعه اختصاصی ورزش اسکواش در باشگاه شهرداری اقدام شد.

رییس هیات اسکواش همدان نیز در این نشست گفت: راه‌اندازی زمین بازی (کورت) اسکواش در پارک‌ها کمک بزرگی به همگانی کردن این رشته ورزشی است.

اسدالله ربانی مهر بیان کرد: معرفی اسکواش درکنار آموزش و استعدادیابی از برنامه‌های اصلی این هیات به شمار می‌رود.

وی با قدردانی از رویکرد حمایتی مدیریت شهری همدان در توسعه ورزش اسکواش گفت: شهرداری‌ها فضای بسیار مناسبی برای رشد و ترویج این رشته ورزشی به لحاظ ایجاد زیرساخت‌های اسکواش دارند و انتظار داریم سایر شهرها نیز به این مهم توجه کنند.

ربانی مهر افزود: اسکواش جزو رشته‌های جذاب برای مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان است و با ایجاد زیرساخت‌های جدید به دنبال استعدادیابی و شکوفایی نخبه‌ها در کنار همگانی کردن این ورزش هستیم.

هم اکنون نزدیک به ۵۰۰ ورزشکار در سطح استان در رشته اسکواش فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!