دریافت خدمات از ناوگان عمومی قزوین منوط به اخذ استعلام سلامت است


دریافت خدمات از ناوگان عمومی قزوین منوط به اخذ استعلام سلامت است

قزوین – ایرنا - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:برای حفظ سلامت استفاده کنندگان از ناوگان حمل و نقل مسافربری عمومی، دریافت هرگونه خدمات از ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه منوط به اخذ استعلام سلامت از سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

به گزارش ایرنا، علیرضا معیری‌پور روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: با توجیه فعالان بخش حمل و نقل مسافربری عمومی و نظارت‌های سختگیرانه اعلام کرده‌ایم، افراد ناقل بیماری کرونا به هیچ عنوان اجازه بهره‌مندی از خدمات عمومی حمل و نقل مسافر را ندارند تا از شیوع بیشتر این بیماری در سطح شهر گرفته شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد از اول آذرماه، گفت: در این ایام، سفرهای ضروری مردم با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای امکان‌پذیر است.

معیری‌پور افزود: با توجه به ایجاد محدودیت‌های تردد برای ناوگان شخصی و در پاسخ به نیاز به وجود آمده به منظور جابه جایی مسافر، تمام ناوگان عمومی استان به حالت آماده باش ۱۰۰ درصد درآمده است و سفرهای ضروری هموطنان در حال حاضر با این ناوگان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف نهایی ایجاد محدودیت‌ها قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا است، افزود: امیدواریم با کنترل‌های بهداشتی اعمال شده و همکاری مردم در بهره گیری از ناوگان حمل و نقل عمومی و اجتناب از سفرهای غیرضروری به زودی شاهد قطع زنجیره بیماری کرونا در کشور باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان