15 واحد صنفی در آوج تذکر کتبی گرفتند


15 واحد صنفی در آوج تذکر کتبی گرفتند

قزوین - ایرنا - فرماندار آوج گفت: 15 واحد صنفی در این شهرستان به دلیل کم توجهی نسبت به رعایت محدودیت‌های کرونایی اعلام شده تذکر کتبی گرفتند.

نصرت الله علیرضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت همچنین ۱۰ واحد صنفی نیز برای رعایت محدودیت های کرونایی جدید تذکر شفاهی گرفتند.

فرماندار آوج با بیان اینکه ۲ تیم بازرسی به شکل روزانه از اصناف این شهرستان بازدید می کنند، یادآور شد: از ابتدای اجرای محدودیت های کرونایی جدید از اول آذر ماه تاکنون ۷۰ واحد صنفی در شهرستان آوج مورد بازرسی قرار گرفته اند.

این مسوول با بیان اینکه تلاش می شود تا با تذکر زبانی و کتبی واحدهای کم توجه، محدودیت ها را اجرا کنند و پلمب در مرحله آخر قرار دارد، اظهار داشت: براساس بررسی های به عمل آمده و بازدیدهای میدانی انجام شده، ۹۸ درصد کسبه و شهروندان آوجی در اجرا و رعایت محدودیت های کرونایی جدید مشارکت و همراهی لازم را داشته اند.

علیرضایی همچنین از صدور ۶۰ فقره مجوز تردد خودرو برای خودروهای مدیران این شهرستان به جهت ضرور حضور در ادارات و رسیدگی به امور مردم و پلاک های غیربومی که تردد آنها به آوج ضرورت دارد، خبر داد.

فرماندار آوج گفت: در صدور مجوزهای تردد سخت گیری و حساسیت بالایی وجود دارد و مجوز تردد با استعلام های لازم فقط برای آن دسته از افراد که تردد و سفرشان ضرورت دارد، صادر می شود.

شهرستان آوج به مرکزیت شهری به همین نام با ۲ بخش مرکزی و آبگرم در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...