840 آموزشیار نهضت سواد آموزی هرمزگان تبدیل وضعیت شدند


840 آموزشیار نهضت سواد آموزی هرمزگان تبدیل وضعیت شدند

بندرعباس- ایرنا- معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تعداد 840 نفر از آموزش دهندگان استان با قبولی در آزمون تبدیل وضعیت از چرخه فعالیت سوادآموزی خارج و به عنوان حق التدریس مشغول تدریس هستند.

مرتضی آخش جان شامگاه سه‌شنبه در نشست ویدئو کنفرانسی با مسوولان و معاونان سوادآموزی استان‌های کشور افزود: پیشنهاد ما به سازمان سوادآموزی کشور اینست که برای جبران نیروی آموزش دهنده در هرمزگان، دوره‌هایی در جهاد دانشگاهی برگزار گردد.
وی بیان داشت: افراد آموزش دیده در صورت قبولی و کسب نمره علمی موردنظر در آزمون پایانی، به عنوان نیروهای آموزش دهنده با سوادآموزی همکاری کنند.
معاون سوادآموزی هرمزگان پرداخت به موقع مطالبات را عامل انگیزشی مهمی در ادامه روند همکاری موسسه ها و آموزش دهندگان با فعالیت‌های سوادآموزی عنوان کرد و بر مشخص نمودن تخصیص اعتبارات سهم استان تاکید کرد.
آخش جان تصریح کرد: باتوجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و مسائل ومشکلات فراوان به وجود آمده، لازم است زمان ثبت نام دوره‌های سواد آموزی تمدید گردد.
وی گفت: لزوم تعیین وضعیت آموزش دهندگانی که تاکنون واجد شرایط قانون تعیین تکلیف شده اما به هر دلیلی پرونده آن‌ها در زمان مقرر تشکیل نشده یا در آزمون شرکت نکرده، لازم است هرچه سریع‌تر مشخص شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تیپ ناهماهنگ و خلاف مُدِ الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی