هواشناسی زنجان هشدار جوی صادر کرد


هواشناسی زنجان هشدار جوی صادر کرد

زنجان - ایرنا - اداره کل هواشناسی استان زنجان با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان، مبنی بر بارش قابل ملاحظه باران و برف طی روزهای آینده در سطح این استان، با صدور اطلاعیه‌ای هشدار جوی داد.

در این اطلاعیه که روز چهارشنبه تحت عنوان هشدار جوی شماره ۲ با رنگ نارنجی منتشر شد، آمده است: بارش برف و باران و احتمال وقوع کولاک و مه از روز پنجشنبه /۶ آذر ماه/ در استان زنجان آغاز خواهد شد که احتمال دارد مخاطراتی را در پی داشته باشد.

این اطلاعیه افزده است: بارش ها تا اواخر وقت یکشنبه هفته آینده /۹ آذر ماه جاری/ بر استان حاکم خواهد بود و آبگرفتگی معابر، لغزندگی سطح جاده ها، اختلال در تردد به ویژه در مسیرهای کوهستانی و محورهای واقع در نیمه شرقی استان، کاهش دید به سبب وقوع مه و کولاک برف از اثرات احتمالی این سامانه بارشی خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است: فعالیت سامانه بارشی جدید از عصر جمعه تا صبح شنبه بطور موقت تضعیف و از ظهر شنبه مجددا تقویت شده و تا اواخر وقت یکشنبه نیز تداوم خواهد داشت.

در این اطلاعیه تاکید شده است: این سامانه بارشی، اغلب مناطق استان زنجان به ویژه نیمه شرقی استان را دربر خواهد گرفت و لازم است رانندگان وسایط نقلیه نیز هنگام ترددهای برون شهری، احتیاط بیشتری کرده و تجهیزات لازم زمستانی به خصوص در محورهای کوهستانی را همراه داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس