پرونده قاچاق 179 تن کالای اساسی به تعزیرات قزوین ارجاع شد


پرونده قاچاق 179 تن کالای اساسی به تعزیرات قزوین ارجاع شد

قزوین - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: پرونده قاچاق 179 تن کالای اساسی و محصولات کشاورزی شامل سه محموله پیاز، برنج و مرغ برای رسیدگی به شعب تعزیرات استان ارجاع شد.

هوشنگ محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: این محموله ها شامل ۱۵۰ تن پیاز، ۲۵ تن برنج و چهار تن مرغ هستند که به دلیل عرضه خارج از شبکه در حکم کالای قاچاق محسوب می شوند.

وی اظهار داشت: پیش بنی می کنیم تا کمتر از یک ماه دیگر به پرونده های ثبت شده در خصوص کالاهای قاچاق یاد شده رسیدگی و احکام لازم صادر شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: با عرضه خارج از شبکه کالاهای اساسی و محصولات پرمصرف که می تواند ثبات بازار و قیمت ها را برهم بزند، برخود می کنیم.

محمدی با بیان اینکه امسال از مجموع پرونده های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی قزوین، حدود ۱۰ درصد مرتبط با قاچاق کالا بوده است،افزود: بیشترین میزان پرونده های ثبت شده قاچاق کالا و ارز در تعزیرات استان مربوط به سوخت، محصولات آرایشی و بهداشتی و سیگار بوده است.

از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ پرونده تخلفات صنفی و قاچاق کالا و دارو در شعب تعزیرات حکومتی قزوین تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در