مدیرکل بازرسی استانداری: 286 واحد صنفی متخلف در کرمان تعطیل شد


مدیرکل بازرسی استانداری: 286 واحد صنفی متخلف در کرمان تعطیل شد

کرمان - ایرنا - مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان با اشاره به بازرسی‌های این اداره‌کل در انجام مصوبات ستاد مقابله با کرونا گفت: چهار هزار و 815 تذکر شفاهی و 800 مورد کتبی منجر به تعطیلی 286 واحد صنفی در این استان شد.

غلامرضا نویدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر هفته ۱۷ درصد از واحدهای نیازمند بازرسی‌ها در استان کرمان مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: بیش از ۱۰۱ هزار واحد صنفی نیازمند بازرسی در استان کرمان گزارش شده که از این میزان ۱۶ هزار و ۸۷۰ بازرسی طی هفته گذشته انجام شد.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان با اشاره به بیشترین بازدیدها در شهرستان‌های این استان گفت: بم ۲۶ درصد، ریگان ۲۵، انار ۲۴ و راور ۲۱ درصد بازرسی‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

وی به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها، ستاد استانداری، بازرسی از ادارات کل و دستگاه های اجرایی استان کرمان، بازرسی از دهیاری ها، بخشداری ها، شهرداری ها، فرمانداری ها و بازرسی سرزده از مراکز درمانی و بازرسی های ارجاعی از وزارت کشور، ریاست جمهوری و دفتر مقام معظم رهبری(مدظله)، به عنوان بخشی از وظایف اداره‌کل بازرسی استانداری کرمان اشاره کرد.

نویدی ادامه داد: همچنین پیگیری مسائل مربوط به دعاوی بین استانداری و سایر ادارات و بین ادارات، پیگیری موارد مربوط به شورای حفظ حقوق بیت المال، پیگیری مربوط به شورای پیشگیری و مبارزه با مفاسد اقتصادی، پیگیری موارد مربوط به ستاد صیانت سلامت اداری و حفظ حقوق شهروندی، برگزاری ملاقلات عمومی استاندار، برگزاری ملاقات عمومی مدیرکل مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری و پیگیری های ویژه ارجاعی از دفتر ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، دفتر مقام معظم رهبری(مد ظله) و وزارت کشور از دیگر وظایف این اداره کل است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا