افزایش تلفات کووید19 استان سمنان به 721نفر


افزایش تلفات کووید19 استان سمنان به 721نفر

با مرگ 9 بیمار مبتلای دیگر در بیمارستان های استان سمنان طی 24 ساعت گذشته، شمار قربانیان ویروس منحوس کرونا در استان 750 هزار نفری سمنان به 721 نفر افزایش یافت.

کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنانستاد اعلام کرد: شمار قربانیان در استان از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در مجموعه تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود به ۷۲۱ نفر رسیده است.

ستاد استانی مقابله با کروناویروس استان سمنان از شناسایی ۱۹۹ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد: مجموع موارد قطعی مبتلا به کووید 19 در این استان به 17 هزار ۳۴۰ نفر رسید.

برپایه این گزارش تا کنون در مجموع 5 هزار و ۸۱۰ نفر از مبتلایان بستری شده بعد از بازیابی سلامت خود از مراکز درمانی و بیمارستانی استان ترخیص شدند.

همچنین در حال حاضر ۴۰۸ بیمار مبتلای قطعی در بیمارستان‌های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و سمنان بستری و تحت مداوا هستند.

به گزارش ایسنا- استان سمنان از معدود استان‌هایی است که دارای دو دانشگاه علوم پزشکی است. دو شهرستان شاهرود و میامی تحت پوشش علوم پزشکی شاهرود و شهرستان های سمنان، دامغان، گرمسار، آرادان، سرخه و مهدیشهر نیز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ جدید مرتضی گودرزی بنام آینه بندون