ضارب سرپرست آموزش و پرورش قرچک دستگیر شد


ضارب سرپرست آموزش و پرورش قرچک دستگیر شد

‌تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: ضارب سرپرست آموزش و پرورش قرچک که روز گذشته وی را مورد اصابت چندین گلوله قرار داده بود دستگیر شد.

سردار کیومرث عزیزی شامگاه سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پیش از ظهر دیروز و در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و مجروحیت سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی اظهار کرد: با بررسی‌های صورت گرفته از سوی پلیس مشخص شد که فردی با حضور در دفتر مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان، در یک اقدام مجرمانه ضمن درگیری، با شلیک چند گلوله موجب مجروحیت سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان شده به سرعت از محل متواری می‌شود و مصدوم بلافاصله به بیمارستان منتقل می شود.

عزیزی گفت: از نخستین لحظات وقوع این حادثه، پلیس با اقدامات گسترده اطلاعاتی ضمن هماهنگی کامل با مراجع قضائی نسبت به پیگیری و شناسایی محل اختفاء و دستگیری متهم متواری اقدام کرد که با تلاش‌های صورت گرفته، این فرد ساعتی پیش در منطقه‌ای خارج از شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: جزئیات بیشتر این حادثه متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

روز گذشته، روح الله زنجیرانی فراهانی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان قرچک توسط یک ضارب مورد اصابت چندین گلوله قرار گرفت که بلافاصله به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.
حال عمومی وی از سوی نزدیکان مساعد اعلام شده است.

شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است و بیش از سه هزار و ۵۰۰ معلم در آموزش و پرورش این شهرستان مشغول به کار می‌باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس