مدافعان سلامت دماوند تجلیل شدند


مدافعان سلامت دماوند تجلیل شدند

تهران – ایرنا – همزمان با هفته بسیج و میلاد امام حسن عسگری(ع) 300 نفر از پرسنل کادر درمان و پرستاران شهرستان دماوند به همت سپاه ناحیه مقاومت بسیج، اداره اوقاف و دیگر دستگاه ها تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار روح اله عرب، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند روز سه شنبه در حاشیه این مراسم که در سالن اجتماعات بیمارستان سوم شعبان دماوند برگزار شد، با بیان اینکه در مقابله با کرونا در کنار شبکه بهداشت و درمان هستیم، افزود: امروز به‌مناسبت هفته بسیج و ولادت امام حسن عسکری(ع) از مدافعان سلامت شهرستان تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

وی افزود: این نهاد از آغاز شیوع ویروس کرونا ضدعفونی معابر و ارائه آموزش‌ها به آحاد مردم را در دستور کار قرار داد و همچنان ادامه دارد و طرح شهید سلیمانی در حال انجام است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند با اشاره به اینکه در ایام و مناسبات مختلف بسیج در کنار جامعه پزشکی بوده و تا حد امکان اقلام بهداشتی را تهیه کرد، گفت: خیرین شهرستان دماوند، دستگاه‌ها و نهادهای دولتی، امام جمعه، اوقاف و دیگر ارگان‌ها نیز برای مقابله با کرونا در کنار شبکه بهداشت و درمان بوده‌اند.

سرهنگ پاسدار عرب ادامه داد: در مقابله با کرونا جامعه‌ای را مشاهده می‌کنیم که سراسر ایثار و فداکاری است و این مهم برگرفته از تفکر بسیجی می‌باشد، هر کسی در هر نقطه‌ای از کشور در راستای خدمت به مردم تلاش کند بسیجی و پاسدار انقلاب اسلامی است؛ امیدواریم هرچه زودتر با تلاش و کمک یکدیگر ویروس منحوس کرونا را ریشه‌کن کنیم.

۵۰ درصد از کادر درمان دماوند به کرونا مبتلا شدند

حسن خیرخواه، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند نیز در این مراسم اظهار داشت: یک سال از شیوع بیماری کرونا به سختی گذشت و شهرستان دماوند نیز همچون سراسر کشور از این ویروس منحوس صدمات بسیاری خورد.

وی ادامه داد: کادر بهداشتی شبکه بهداشت و درمان درمقابله با این بیماری شبانه روز تلاش کردند و حدود ۵۰ درصد از آنها درگیر و مبتلا شدند اما علیرغم محدودیت‌ها همه در خط اول مبارزه با ویروس مبارزه کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: در این راستا تلاش شد که خدمات بهداشتی مناسبی به شهرستان ارائه شود، ‌ مراجعین به بیمارستان و بستری‌ها آمار بالایی را به خود اختصاص داده‌اند و هر روز شاهد افزایش بار مراجعین به بیمارستان هستیم.

این مقام مسئول افزود: پرسنل بهداشتی بسیار سخت شده‌اند و با وجود محدودیت‌ها ناچاریم خدمات را به بیماران ارائه دهیم، در سطح شهرستان دماوند همه مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان فعالانه تلاش می‌کنند تا در گام اول از شیوع این بیماری پیشگیری کنند و در صورت ابتلا درمان را انجام دهند؛ خوشبختانه طبق آمارها تعداد بسیار زیادی از مبتلایان به کرونا با تلاش کادر درمان در همین بیمارستان درمان شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج