کمپین های رپورتاژ آگهی PR+SEO VIRLAN موثر ترین تکنیک سئو سایت


کمپین های رپورتاژ آگهی PR+SEO VIRLAN موثر ترین تکنیک سئو سایت

با افزایش اهمیت روز افزون سئو و جایگاه وب‌سایت شما در گوگل، رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از کلیدی‌ترین ابزارهای بهبود وضعیت سئو، توجه دوچندانی را به خود جلب کرده است.

با افزایش اهمیت روز افزون سئو و جایگاه وب‌سایت شما در گوگل، رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از کلیدی‌ترین ابزارهای بهبود وضعیت سئو، توجه دوچندانی را به خود جلب کرده است.

اما رپورتاژ آگهی بدون تحلیل سئوی سایت و نداشتن محتوای باکیفیت در سایت و خود رپورتاژ آگهی، یک ماشین بی‌بنزین است!

برای حل این مشکل، «ویرلن» به عنوان بزرگترین آژانس رپورتاژ آگهی کشور سرویس جدیدی را با نام کمپین PR+SEO پیش پای شما گذاشته است.

ویرلن VIRLAN به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و باتجربه‌ترین شرکت‌ها در زمینه رپورتاژ آگهی و محتوای بازاریابی‌محور، در نزد بسیاری از کاربران از شهرت خوبی برخوردار است. این شرکت با بهره‌گیری از 10 سال تجربه و انتشار بیش از «صد هزار رپورتاژ آگهی» در زمینه‌های مختلف، سابقه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

گستردگی طرح‌های رپورتاژ آگهی، گزارش‌دهی سریع به مشتری، تهیه محتوا بر اساس تکنیک‌های سئو، ارائه بهترین قیمت رپورتاژ آگهی انتشار مطلب در صفحه اول وبسایت‌های معتبر، ارائه 3 تا 5 لینک فالو دائمی برای مطالب شما و... ، همه از ویژگی‌های ممتاز ویرلن در حوزه خدمات رپورتاژ آگهی بوده است.

کمپین PR+SEO : رپورتاژ آگهی کِی موثر است؟!

کمپین های رپورتاژ آگهی PR+SEO VIRLAN موثر ترین تکنیک سئو سایت

در دنیای رقابتی امروز، به صرف انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌های مختلف، وضعیت سئوی سایت شما بهبود چندانی پیدا نخواهد کرد؛ بلکه رپورتاژ آگهی زمانی موثر خواهد بود که بر مبنای «تحلیل سئوی سایت» شما باشد. در واقع اولین گام مشخص کردن «استراتژی محتوایی رپورتاژ آگهی» با توجه به نیازهای محتوایی و وضعیت سئوی سایت مشتری است.

پس قبل از هر چیز، ویرلن در این کمپین‌ها وضعیت سئوی سایت شما را بررسی کرده و نیازمندی‌های محتوایی شما برای رنک گرفتن در کیوردهای مطلوب را تحلیل خواهد کرد.

اما گام نهایی در موثر بودن رپورتاژ آگهی، داشتن محتوای اختصاصی حرفه‌ای در رپورتاژ آگهی و همچنین خود وب‌سایت است! در واقع اگر محتوای خود سایت یا رپورتاژ آگهی متناسب با استراتژی ذکر شده نباشد، ریپوتاژ آگهی شما موثر نخواهد بود.

کمپین PR+SEO : چه محتوایی، کجا، چه‌قدر؟!

کمپین های رپورتاژ آگهی PR+SEO VIRLAN موثر ترین تکنیک سئو سایت

حال با دانستن مواردی که رپیورتاژ آگهی را موثر می‌کند، ویرلن در قالب کمپین PR+SEO ، یک پکیج «همه‌جانبه» ارائه می‌کند.

در واقع پس از تحلیل محتواهای مورد نیاز سایت شما برای رسیدن به اهداف سئو، ویرلن در برنامه کمپین‌های PR+SEO به شما می‌گوید که چه تعداد و چه محتوایی به صورت رپورتاژ آگهی نیاز است و چه تعداد و چه محتوایی باید به صورت اختصاصی روی سایت شما کار شود (نکته‌ای که غالباً فراموش می‌شود!) تا رپورتاژ آگهی بر مبنای آن، موثر واقع خواهد شود.

همچنین ویرلن به شما بر اساس تجربه 10 ساله خود، بهترین وب‌سایت‌ها با بیشترین بازخورد برای رپورتاژهای آگهی شما پیشنهاد می‌دهد.

کمپین PR+SEO : بهترین محتوا و بهترین اجرا، با ضمانت!
با اتکا به تجربه تهیه محتوا و انتشار 100,000 رپورتاژ آگهی، ویرلن می‌تواند در صورت تمایل مشتری بهترین و حرفه‌ای‌ترین محتواهای اختصاصی برای رپورتاژهای آگهی و محتواهای مورد نیاز روی وب‌سایت شما را در هر زمینه فعالیتی (فروشگاهی، فناوری، اقتصادی، پزشکی، سرگرمی و...) نوشته و با لینک‌سازی داخلی ‌و پیشنهاد لینک‌ها برای رپورتاژهای آگهی، بازخورد شما را دوچندان کند.

در نهایت ویرلن، با داشتن کامل‌ترین شبکه وب‌سایت‌های انتشار رپورتاژ آگهی و ارائه گزارش سریع به مشتری و همچنین گارانتی بهترین قیمت و بهترین کیفیت، راحتی و اطمینان را در آخرین گام کمپین PR+SEO نیز برای شما فراهم کرده است.

برای آشنایی بیشتر با خدمات گسترده ویرلن پیشنهاد میکنیم به وبسایت virlan.co مراجعه کنید.

‌توجه: مطالب منتشرشده در بخش رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب فقط جهت بازنشر در اختیار ما قرار گرفته و لذا شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان