فرماندار: حضور اجباری دانش‌آموزان یک مدرسه در کهنوج صحت ندارد


فرماندار: حضور اجباری دانش‌آموزان یک مدرسه در کهنوج صحت ندارد

جیرفت - ایرنا - فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش کهنوج گفت: حضور اجباری دانش‌آموزان در دبستان آیت‌الله دستغیب این شهرستان صحت ندارد.

وحدت عیدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا انتشار این موضوع در فضای مجازی را شایعه دانست و گفت: معلمان این مدرسه روز شنبه هفته جاری برای رفع مشکلات درسی دانش‌آموزانی که توانایی خرید تبلت و استفاده مجازی آموزش‌ها را نداشتند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اقدام به برگزاری نشست شورای معلمان کردند.

وی اظهار داشت: برگزاری نشست شورای معلمان دبستان آیت‌الله دستغیب بر اساس حِس انسان‌دوستانه و در راستای دسترسی همه دانش‌آموزان به مقوله آموزش بوده است.

فرماندار کهنوج با بیان اینکه تعداد دانش‌آموزان این دبستان ۱۰۳ نفر با ۶ کلاس درس است، تصریح کرد: این مدرسه فقط روز شنبه هفته جاری برای رفع مشکل ۱۶ دانش‌آموزی که قادر به استفاده از آموزش مجازی نبوده با رعایت فاصله اجتماعی کلاس درس برگزار کرد.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان کهنوج گفت: هم اکنون این مدرسه تعطیل بوده و مقرر شده معلمان دلسوز با حضور در خانه، مسجد یا حسنینه محل سکونت دانش‌آموزانِ بدون امکانات آموزش مجازی با رعایت فاصله اجتماعی زمینه تحصیل این دانش آموزان را فراهم کنند.

۱۸۶ مدرسه با ۱۹ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در شهرستان کهنوج وجود دارد.

مرکز کهنوج در فاصله ۳۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور