از این پس می‌توانید اطلاعات دقیق مخاطبان را در پنل جیمیل مشاهده کنید


از این پس می‌توانید اطلاعات دقیق مخاطبان را در پنل جیمیل مشاهده کنید

امروز شرکت گوگل از انتشار به‌روزرسانی جدید برای اپلیکیشن Gmail خبر داد. بدین‌ترتیب اکنون اطلاعات تکمیلی مربوط به مخاطبان در پنل جانبی قابل مشاهده است. آخرین تغییر اعمال شده در جیمیل، سازمان‌ها، موسسات آموزشی و غیرانتفاعی و کاربران شخصی را هدف قرار داده است. این به‌روزرسانی جدید زبانه مربوط به مخاطبان را به پنل جانبی اضافه می‌کند. بدین‌ترتیب...

امروز شرکت گوگل از انتشار به‌روزرسانی جدید برای اپلیکیشن Gmail خبر داد. بدین‌ترتیب اکنون اطلاعات تکمیلی مربوط به مخاطبان در پنل جانبی قابل مشاهده است. آخرین تغییر اعمال شده در جیمیل، سازمان‌ها، موسسات آموزشی و غیرانتفاعی و کاربران شخصی را هدف قرار داده است. این به‌روزرسانی جدید زبانه مربوط به مخاطبان را به پنل جانبی اضافه می‌کند. بدین‌ترتیب کاربران قادر به مشاهده تیم مخاطبان خود، مدیر، دفتر یا میز کار، سوابق ایمیل (در صورت وجود) و اطلاعات مخاطبان نظیر شماره تلفن آن‌ها خواهند بود. کاربران برای مشاهده این جزئیات می‌توانند آیکون Contacts در پنل جانبی را انتخاب نموده یا پس از مراجعه به کارت اطلاعات مخاطب بر روی گزینه “More info” کلیک کنند.

از این پس می‌توانید اطلاعات دقیق مخاطبان را در پنل جیمیل مشاهده کنید

این پیشرفت جدید اطلاعات بیش‌تری را در خصوص کاربران درون‌سازمانی، مخاطبان و افرادی ارائه می‌دهد که پیش‌تر اقدام به ارسال ایمیل برای شما نموده‌اند. بعلاوه جیمیل اکنون به شما امکان می‌دهد تا کاربران را به فهرست مخاطبان خود اضافه نموده و از طریق پنل جانبی به تبادل ایمیل یا پیام با آن‌ها بپردازید. گوگل به منظور بهره‌برداری کامل از این مشخصه توصیه می‌کند تا داده‌های کاربران به‌طور کامل در برنامه‌های Google WorkSpace وارد شوند. این داده‌ها در بخش Users برنامه Admin consoles، Google Cloud Directory Sync و Admin SDK قابل گردآوری هستند.

انتشار این به‌روزرسانی در دامنه‌های Rapid Release و Scheduled Release از امروز آغاز شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس