تلاش مسئولان برای مبارزه با کرونا، با همکاری مردم نتیجه بخش خواهد بود


تلاش مسئولان برای مبارزه با کرونا، با همکاری مردم نتیجه بخش خواهد بود

شهردار تبریز گفت: در صورتی تلاش مسئولان برای مبارزه با کرونا نتیجه بخش خواهد بود که مردم نیز همکاری کرده و رعایت کنند.

ایرج شهین باهر در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص نقش شهرداری تبریز در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: دستگاه های مختلفی ایفای نقش خواهند کرد و شهرداری نیز از اولین روز های شیوع این ویروس پای کار بوده است.

وی ادامه داد: در بحث ضدعفونی معابر، حساس‌سازی مردم به این موضوع، اطلاع رسانی و اعلام خطر در سطح خیابان ها، آموزش های فرهنگی در سطح شهر و سایر موضوعات مختلف شهرداری پای کار بوده و از روز اول به مأموریت خود عمل کرده است.

وی با بیان اینکه شهرداری بر اساس همان ماموریت های قبلی به کار خود ادامه می‌دهد، افزود: در این طرح نیز همان برنامه ها در سطح وسیع تری به ما ابلاغ شده است و مناطق ۱۰ گانه شهرداری را پای کار آورده ایم.

شهردار کلانشهر تبریز متذکر شد: گاهی در بعضی از مسائل از جمله تعطیلی مغازه ها فراتر از وظایف خود نیز ورود پیدا کرده ایم و همه باید دست در دست هم دهیم تا این مشکل حل شود.

وی بر همراهی مردم نیز تاکید کرد و گفت: در کنار تلاش و خدمت تمامی دستگاه ها، همراهی و همکاری مردم نیز بسیاز مهم است و اگر دستگاه ها تلاش کنند ولی مردم رعایت نکنند، اتفاق خاصی رخ نخواهد داد. لذا مردم باید رعایت کنند و ما نیز در کنار مردم هستیم تا بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

شهین باهر در پایان در رابطه با محل تامین اعتبار این طرح نیز گفت: پشتیبانی از این طرح تا زمانی که اعتبار وجود داشته باشد، در قالب همان لایحه‌ی کمک ۱۰ میلیاردی شورا و شهرداری خواهد بود که در صورت نیاز مجبوریم لایحه‌ی دیگری را به شورای شهر ارائه دهیم که امیدوارم مشکلی در تصویب این لایحه در شورا پیش نیاید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی