وحدت و همدلی، رمز نجات کشور است


وحدت و همدلی، رمز نجات کشور است

استاندار آذربایجان شرقی، وحدت و همدلی در بخش‌های مختلف را رمز اصلی حل مشکلات کشور دانست و بر همکاری ویژه تمامی مجموعه‌های مختلف با یکدیگر برای خدمت به مردم و به‌خصوص ریشه‌کن کردن بیماری کرونا تاکید کرد.

محمدرضا پورمحمدی با حضور در محل فرماندهی سپاه عاشورا، فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان و کارکنان این مجموعه تبریک گفت و اظهار کرد: حضور همه جانبه و قدرتمند اقشار مختلف مردم در تمامی عرصه‌های حساس و خطیر از اصلی‌ترین عوامل امنیت و اقتدار ایران اسلامی محسوب می‌شود.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی بسیجیان در فعالیت‌های مختلفی همچون اردوهای جهادی و رزمایش کمک مومنانه، بیان کرد: بسیج، همواره منشا خیر و برکت بوده و توانسته ماموریت‌های محوله خود را با دقت و موفقیت به سرانجام برساند.

استاندار آذربایجان شرقی در همین راستا ادامه داد: بدون شک، حضور این عزیزان در کارزار مبارزه با بیماری منحوس کرونا نیز موثر و ثمربخش خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تفاهم نامه مشترک وزارت بهداشت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مدیریت محله محور بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: امیدواریم با همکاری ویژه و شبانه روزی دولت و نیروهای مسلح، شاهد ریشه‌کن‌شدن بیماری کرونا از جامعه باشیم.

سردار اصغر عباسقلیزاده، جانشین سپاه عاشورا نیز در این دیدار گفت: امام خمینی(ره) با دستور تاسیس نیروی مردمی بسیج، عزت و افتخار را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد.

وی با قدردانی از تلاش‌های استاندار و سایر مدیران استانی برای ریشه کن کردن بیماری کرونا بیان کرد: افتخار می‌کنیم که تمامی مدیران ما علاوه بر خدمت صادقانه به مردم، مدال افتخارآفرین بسیجی بودن را نیز بر سینه دارند.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، تعدادی از معاونین و مدیران کل استانداری نیز در این دیدار حضور داشتند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا