ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور آغاز شد


ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور آغاز شد

یاسوج- ایرنا- رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام بیست و یکمین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از 5 آذرماه جاری آغاز می شود و تا 12 آذرماه ادامه خواهد داشت.

سجاد سجادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می توانند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی زمان برگزاری آزمون این دوره را ۱۷ بهمن ماه اعلام و تاکید کرد: با توجه به محدودیت های ناشی از کرونا و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، این تاریخ ممکن است تغییر کند، که دراین صورت اطلاع رسانی لازم ومقتضی به داوطلبان عزیز انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: داوطلبان پذیرفته شده در دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور، از ترم دوم وارد دانشگاه می شوند و دروس دوره دانشپذیری آنها که در آزمون فراگیر مورد سنجش قرار می گیرد، به عنوان ترم اول محسوب می شود.

سجادی عنوان کرد: این دانشجویان از تمامی تسهیلات و مزایای دانشگاه مانند دیگر دانشجویان برخوردار خواهند شد.

وی تصریح کرد: مدرک دوره های فراگیر کارشناسی ارشد، طول دوره تحصیل، تعداد واحدها و همچنین میزان برخورداری دانشجویان از تسهیلات وام، کالا کارت و دیگر خدمات دانشگاه هیچ تفاوتی با دیگر دانشجویان نخواهد داشت و به صورت یکسان است.

سجادی به رشته های فعال مقطع کارشناسی ارشد در استان اشاره کرد و افزود: درحال حاضر سه رشته روانشناسی تربیتی، زبان وادبیات فارسی و شیمی درمقطع ارشد دراستان فعال است و درصورتی که دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در هر نقطه ای از کشور قبول شود از شرایط مطلوبی از جمله انتخاب محل آزمون در شهر محل مورد نظر خود برخوردار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 30 فروردین + دانلود غزل حافظ