کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز در بیرجند پلمب شد


کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز در بیرجند پلمب شد

بیرجند - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی از پلمب کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: 6 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا شاهوردی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اخباری را دریافت کردند که تعدادی از افراد معتاد در شهرستان بیرجند نسبت به راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز اقدام کرده‌اند که موضوع پیگیری شد.

وی بیان کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی محل کمپ ترک اعتیاد را شناسایی و این مکان غیرمجاز را پلمب کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: ماموران در این رابطه ۶ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس در راستای مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و برای نجات افراد جامعه از تهدید پدیده شوم اعتیاد و کاهش تبعات آن به صورت شبانه‌روزی انجام وظیفه می‌کند.

کشف بیش از ۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه در بیرجند

سرهنگ شاهوردی از کشف ۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده بود در شهرستان بیرجند خبر داد.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی "علی آباد" شهرستان بیرجند هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی گفت: ماموران در بازرسی از خودرو ۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه را که به طرز ماهرانه داخل آن جاساز شده بود، کشف کردند و اتوبوس توقیف و یک متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: متهم در اظهاراتش بیان داشت که مواد مکشوفه را از مرزهای شرقی کشور وارد کرده است.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06