افتتاح 3258 پروژه طی هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد


افتتاح 3258 پروژه طی هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 3 هزار و 258 پروژه طی هفته مبارک بسیج در این استان به بهره برداری که برخی از این پروژه‌ها مشارکتی است.

سردار حمید خرمدل روز سه شنبه چهارم آذر ماه در مراسم اهداء ۷۱۵ مورد جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد افزود: توزیع این تعداد جهیزیه بخشی از کمک‌های مومنانه‌ای است که به صورت مشارکتی میان سپاه و کمیته امداد انجام شد.

وی اظهار کرد: در مجموع سعی کردیم عمده کارها به صورت مشارکتی انجام شود. امروز مجتمع آب‌رسانی را با کمک آب و فاضلاب انجام دادیم، توزیع این تعداد جهیزیه با مشارکت کمیته امداد بوده است، خوشبختانه یک هم‌افزایی صورت گرفته تا این اقدامات مبارک در سطح استان انجام شود.

وی تصریح کرد: از روزی که این ویروس منحوس در کشور شیوع پیدا کرد در استان هر هفته کمک‌های مومنانه داشتیم. این کمک‌ها توسط هیات‌های مذهبی، بنیادها، سپاه، کمیته امداد، بهزیستی و مجموعه‌های مختلف بوده است و از شهریور به اینطرف هم سعی کردیم علاوه بر بسته‌های معیشتی لوازم التخریر، لباس، کیف و کفش وسایل آموزشی توزیع کنیم و توزیع جهیزیه هم انجام گرفته است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در هفته مبارک بسیج ۳ هزار و ۲۵۸ پروژه در سطح استان افتتاح می‌شود که افتتاح ۲۳۵ پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد، ۹ پروژه آبرسانی، ۵ مورد کانال کشاورزی، کمک به مساجد مناطق محروم ۳۰ مورد، ۸۴۴ مورد گازرسانی به منازل مددجوبان کمیته امداد از جمله این پروژه‌ها بوده است.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد : دیروز ۲۰۰۰ بسته کمک مومنانه و امروز هم ۸۰۰ مورد کمک مومنانه توزیع می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان