عرضه مرغ 15 هزار تومانی در 150 نقطه کرمانشاه


عرضه مرغ 15 هزار تومانی در 150 نقطه کرمانشاه

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از عرضه مرغ منجمد در 150 نقطه استان کرمانشاه خبر داد و گفت: امکان افزایش تعداد مراکز را نداریم.

احسان باقرخانی در گفت و گو با ایسنا، از توزیع مرغ منجمد با نرخ مصوب دولتی در 150 نقطه استان یاد کرد و ادامه داد: از این تعداد 50 نقطه مربوط به شهر کرمانشاه است که شامل فروشگاه‌های عرضه مرغ و ماهی و همچنین فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌باشد.

وی افزود: تلاش کردیم این فروشگاه‌ها عرضه مرغ در نقاط حاشیه شهر را نیز پوشش دهند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان کرمانشاه از توزیع مرغ منجمد در 100 نقطه در شهرستان‌های استان هم خبر داد و تاکید کرد: در هر شهرستان حداقل پنج مرکز توزیع داریم.

باقرخانی در پاسخ به این پرسش که آیا با وجود تشکیل صف‌های طولانی مقابل مراکز عرضه امکان افزایش آنها وجود ندارد نیز گفت: فعلا امکان افزایش مراکز توزیع را نداریم، زیرا فروشگاه‌ها و واحدهای صنفی که انتخاب کردیم از واحدهای معتبر و مورد اعتماد هستند و اگر بخوهیم مراکز جدیدی اضافه کنیم ممکن است مشکلاتی در زمینه عرضه خارج از شبکه رخ دهد و یا مرغ را در اختیار رستوران‌ها و... قرار دهند که در این صورت به دست مصرف کننده واقعی نخواهد رسید.

وی با اشاره به اختلاف قیمت حدود 20 هزار تومانی که بین مرغ بازار آزاد و مرغ منجمد با نرخ مصوب وجود دارد، خاطرنشان کرد: هم اکنون هر کیلو مرغ منجمد با قیمت کیلویی 15 هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان کرمانشاه با بیان اینکه توزیع مرغ منجمد تا زمانی که بازار به تعادل برسد ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم روزانه تا 40 تن مرغ را عرضه کنیم و امیدواریم مرغ مورد نیاز به اندازه کافی تامین شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم