نقاهتگاه ویژه دانشجویان مبتلا به کرونا راه‌اندازی شد


نقاهتگاه ویژه دانشجویان مبتلا به کرونا راه‌اندازی شد

تهران- ایرنا- معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از راه اندازی نقاهتگاه برای مراقبت از دانشجویان مبتلا به کووید 19 خبر داد.

نقاهتگاه ۱۷ شهریور دانشگاه شهید بهشتی با همکاری بسیج جامعه پزشکی دانشگاه به منظور پذیرش دانشجویان مبتلا به کووید ۱۹ راه اندازی شده است.

منیر سید صالحی معاون اجرایی معاونت دانشجویی و فرهنگی در این باره گفت: هدف از راه اندازی این نقاهتگاه پیشگیری از همه‌گیری و کنترل بیماری کرونا در بین دانشجویان دانشگاه‌ است تا دانشجویان با آرامش خاطر دوران درمان و نقاهت خود را در این محل سپری کنند.

به گزارش سه شنبه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی،معرفینامه دانشجویان مبتلا به کرونا توسط مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویان دانشگاه واقع در ساختمان شماره دو ستاد طبقه سوم برای طی دوره درمان در نقاهتگاه ۱۷ شهریور صادر می شود.

پیشتر نیز این دانشگاه طرح ضربتی واکسیناسیون آنفلوانزای دانشجویان در عرصه بیمارستانی را با همکاری مراقبان سلامت مراکز بهداشت شرق و شمال تهران و شبکه شمیرانات اجرا کرده است. این طرح از ۱۱ آبان آغاز شد.

در این طرح مراقبان سلامت ضمن استقرار در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی نسبت به واکسیناسیون آنفلوانزای تمامی دانشجویان در عرصه بیمارستان پرداختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی