استاندار تهران: اقدامات شهرک‌های صنعتی امیدوارکننده است


استاندار تهران: اقدامات شهرک‌های صنعتی امیدوارکننده است

تهران ایرنا- استاندار تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرک‌های صنعتی اعلام کرد: فعالیت‌های صورت گرفته شهرک های صنعتی در این شرایط سخت اقتصادی بسیار امیدوار کننده است.

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی عصر سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران اظهار کرد: ۱۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در این استان شده است و این میزان رشد سرمایه گذاری نشان می دهد که اقدامات بسیار امید بخش است.

وی افزود: قرار بود امسال ۱۲۵ واحد راکد فعال شوند که تاکنون ۱۲۹ واحد فعال شدند و فراتر از تعهد خود در زمینه فعال سازی واحدهای تولیدی راکد عمل کردیم.

حتی یک واحد تولیدی تعطیل نشد

استاندار تهران با اشاره به مشکلات اقتصادی و شیوع ویروس کرونا نیز گفت:‌ در این شرایط سخت حتی یک واحد تولیدی در استان تهران تعطیل نشد.

وی ادامه داد: مهم ترین موتور محرک شهرک های صنعتی تامین زیرساخت ها نظیر آب و برق است و باید با مشارکت بخش خصوص اینکار صورت بگیرد.

محسنی بندپی با اشاره به رشد طرح های مختلف عمرانی در استان تهران نیز گفت: طرح های قابل افتتاح در این استان چشمگیر است، بیمارستان های شهریار و ملارد آماده افتتاح هستند و بیمارستان ملارد تا دو ماه آینده افتتاح می‌شود.

به گفته وی، طرح های دیگری در زمینه تولید و اشتغال امسال در استان تهران اجرایی خواهد شد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات مختلف ستاد اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید هم اکنون شاهد افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی هستیم و میزان نرخ بیکاری نیز رو به کاهش است.

وی همچنین در این جلسه تاکید کرد: معادنی که دارای پروانه بهره برداری از شورای معادن استان هستند در صورت عدم بهره برداری ظرف یک ماه سلب پروانه می شوند.

به گزارش ایرنا، جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران عصر امروز- سه شنبه به ریاست انوشیروان محسنی بندپی در محل استانداری تهران برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403