تیم کونگ فو ممای بانوان گیلان برابر همدان پیروز شد


تیم کونگ فو ممای بانوان گیلان برابر همدان پیروز شد

رشت - ایرنا - در ادامه مسابقات لیگ ممای(اجرای فرم کونگ فو) قهرمانی مجازی بانوان کشور تیم گیلان برابر همدان پیروز شد.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های ممای (اجرای فرم) کونگ فو لیگ بانوان قهرمانی کشور با انجام هفته سوم به صورت مجازی برگزار و تیم گیلان موفق به کسب پیروزی شد.

مجید مهروانی افزود: در جریان این رقابت ها ، تیم هیات کونگ فو بانوان گیلان با ترکیب نسیم شریفی ، زینب دادجو و ندا نوروزی در هفته سوم این رقابت ها به مصاف تیم استان همدان رفت که در نهایت برابر حریفش به برتری دست یافت تا دومین پیروزی خود را در این رقابت ها کسب کند.

وی ادامه داد: در دور دوم از هفته سوم رقابت های لیگ ممای بانوان کشور نیز، تیم هیات کونگ فو بانوان استان گیلان با قرعه استراحت روبرو شد تا در پایان هفته سوم این رقابت ها ، دو پیروزی و یک شکست کسب کرده باشد.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان بیان کرد: پیش از این نیز تیم هیات کونگ فو بانوان استان گیلان در رقابت های لیگ ممای قهرمانی بانوان کشور موفق به شکست تیم استان مرکزی شده بود و برابر تیم قدرتمند و مدعی تهران مغلوب شد.

وی اضافه کرد: سارا صدیقی و زینب نمازی پور، دیگر اعضای تیم هیات کونگ فو بانوان گیلان را در رقابت های لیگ ممای قهرمانی کشور تشکیل می دهند و همچنین مریم بادپا به عنوان مربی و فاطمه کریمی به عنوان سرپرست در این تیم حضور دارند.

مهروانی خاطرنشان کرد: در رقابت های لیگ ممای (اجرای فرم) قهرمانی بانوان کشور ۱۷ تیم از سراسر کشور حضور دارند که این دوره از مسابقات به صورت مجازی برگزار می شود و ورزشکاران شرکت کننده باید در فرم های مختلف حضور یافته و فیلم اجرای فرم خود را به فدراسیون ارسال کرده تا این فیلم ها توسط داوران منتخب فدراسیون کونگ فو ارزیابی و نتایج آن اعلام شود.

وی اظهار کرد: تیم بانوان گیلان نیز در سه فرم در این رقابت ها حضور یافته که زینب دادجو ورزشکار گیلانی در اجرای فرم "آناتوآ"، نسیم شریفی و سارا صدیقی دیگر ورزشکاران کونگ فو کار استان گیلان در اجرای فرم "من توما" ، ندا نوروزی و زینب نمازی پور دیگر کونگ فو کاران استان نیز در اجرای فرم "اوم" با سایر رقبای خود به صورت مجازی به رقابت می پردازند.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان تصریح کرد: کونگ فو از دیرباز جایگاه ویژه ای در گیلان داشته به خصوص در رشته توآ این استان از کونگ فو کاران شایسته ای برخوردار بوده و هم اینک نیز علاوه بر حضور مربیان و داوران ارزنده این استان در سطح کشور، کونگ فو کاران گیلانی در چند سال اخیر توانسته اند در مسابقات مختلف در هر دو بخش بانوان و آقایان بدرخشند و مقام ها و مدال های ارزنده ای را کسب کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق