انبار احتکار کالاهای اساسی در سرپل‌ذهاب کشف شد


انبار احتکار کالاهای اساسی در سرپل‌ذهاب کشف شد

قصرشیرین- ایرنا- فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب گفت: انبار احتکار کالاهای اساسی مردم به ارزش سه میلیارد ریال باتلاش ماموران انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ منوچهر رضایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به نگهداری مقدار زیادی اقلام اساسی مردم شامل پودر لباسشویی،مایع ظرفشویی و روغن کرده این موضوع در دستور کار اطلاعاتی انتظامی پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی اظهارداشت: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان با توجه به اینکه کالاهای انبار شده از اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم بود در یک اقدام غافلگیرانه با مراقبت‌های لازم انبار محل نگهداری آن را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی به این انبار ورود کردند.
فرمانده انتظامی گفت: در بازرسی به عمل آمده از این انبار بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نوع اقلام مواد خوراکی و بهداشتی به ارزش بیش از سه میلیارد ریال کشف و ضبط شده و واحد صنفی مربوطه پلمب شد.
سرهنگ رضایی اضافه کرد: نیروی انتظامی سرپل ذهاب با پشتیبانی دادستانی با افرادی که قصد برهم زدن نظام اقتصادی را دارند برخورد جدی داشته و اجازه اخلال در نظم اقتصادی را به احدی نخواهد داد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس