بازاریان جوانرود در اجرای محدودیت‌ها همراهی خوبی داشتند


بازاریان جوانرود در اجرای محدودیت‌ها همراهی خوبی داشتند

کرمانشاه- ایرنا- معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه باقدردانی از همراهی خوب مردم و مسوولان جوانرود گفت: باوجود همه مشکلات و گرفتاری‌ها انصافا مردم و بازاریان این شهرستان در اجرای طرح هوشمند محدودیت‌های کرونایی همراهی و صبوری خوبی داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین خوش اقبال عصر سه شنبه در ستاد کرونا جوانرود افزود: امروز دشمن در تک تک خانه های ماست باید تلاش کنیم او را شناسایی و از خانه بیرون کنیم.

وی بابیان اینکه اجرای تمام محدودیت‌ها مستلزم همراهی مردم است، اظهارداشت:باید دراین شرایط سخت کرونا آنانی که گرفتاری دارند مشکلات آنان را برطرف کرده و آنهایی که مشکلاتی ندارند ارشاد و راهنمایی کنیم.

خوش اقبال با تقدیر از فعالیت های شبانه روزی مسوولان به ویژه فرماندار جوانرود گفت: انصافا آقای یوسفی در این ایام شبانه روزی پیگیر مسایل و مشکلات مردم بودند.

وی یادآور شد: باوجود همه مشکلات حفظ سلامتی مردم و جامعه اولویت اصلی ماست که باید در این ۲ هفته تمام تلاش خود را برای قطع زنجیره کرونا بکار گیریم.

فرماندار جوانرود نیز گفت: مردم، اصناف و بازایان این شهرستان در ایام شیوع ویروس کرونا با وجود تمام مشکلات و تنگناها همراهی و همدلی بسیار خوبی با مسوولان داشته اند.

رستگاریوسفی افزود: مردم و بازاریان جوانرود مشکلات و گرفتاری های خاصی دارند درخواست داریم مشکلات این مردم نجیب و بزرگوار را از طریق سلسله مراتب پیگیری فرمایید.

وی به مشکلات کسبه بازارچه اشاره کرد و یادآور شد: درآمد عمده مردم از طریق این بازارچه است و کسبه آن در مدت ۹ ماه از شیوع ویروس کرونا صبوری و همراهی بسیار خوبی با ستاد کرونا داشته اند و چندین بار هم در ایام کرونا به صورت خودجوش تعطیل کردند بیشتر آنان بدهی و چک برگشتی دارند در این راستا برای کمک و مساعدت امهال وامها نیاز به همت مسوولان دارند.

شهرستان جوانرود بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا