370 طرح محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی آماده افتتاح است


370 طرح محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی آماده افتتاح است

بیرجند - ایرنا - مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: 370 طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی با اعتبار 17 میلیارد تومان در استان آماده افتتاح است.

مهدی هنری روز سه‌شنبه در آیین افتتاح سه طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی که با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در شهرستان قاینات برگزار شد، افزود: افتتاح این طرح‌ها از امروز همزمان با هفته بسیج در استان آغاز شد و تا ۲۱ آذر ماه ادامه دارد.

وی گفت: پروژه سالن ورزشی روستای افین شهرستان زیرکوه به نمایندگی از طرح‌های بسیج سازندگی استان با حضور مهمانان کشوری در ۱۷ آذر ماه افتتاح خواهد شد.

وی اظهار داشت: با همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان و استانداری خراسان جنوبی در پشتیبانی از فعالیت‌های بسیج از ابتدای سال گذشته ۹۲۰ پروژه محرومیت‌زدایی با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان در قالب برنامه ۴۰ هزار پروژه بسیج سازندگی کشور را در استان شروع کردیم که بخش زیادی در مناسبت‌های مختلف به بهره‌برداری رسیده و مابقی طرح‌ها تا پایان امسال تکمیل و افتتاح می‌شود.

مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: اعتبارات مورد نیاز طرح‌های محرومیت‌زدایی استان از محل کمک‌های خیران، قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، مشارکت بسیج سازندگی و کمک دستگاه‌های اجرایی تامین می‌شود.

وی افزود: هفته بسیج یادآور دلاورمردی‌ و رشادت‌های مردانی است که همواره در همه صحنه‌ها حضور داشته و پای کار بودند، همین افراد بی‌ادعا در این روزهای کرونایی در تولید ماسک، کمک مومنانه و کمک به بیماران بخش کرونایی پای کار هستند.

هنری بیان کرد: بسیج تنها در این عرصه‌ها خلاصه نمی‌شود و در هر کجا که نیاز باشد، بسیجیان آستین همت را بالا می‌زنند تا گوشه آن را برعهده بگیرند.

همزمان با پنجمین روز هفته بسیج سه طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی شامل قنات و یک باب منزل روستایی در روستای نارگندل قاینات و قنات روستای کاریزنو شهرستان خوسف با اعتبار ۲۱۶ میلیون تومان در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید که ۸۰ خانوار از مزایای آن برخوردار شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی