کد ملی جایگزین امضا در تحویل بسته‌های پستی در پردیس


کد ملی جایگزین امضا در تحویل بسته‌های پستی در پردیس

تهران- ایرنا- رئیس اداره پست شهرستان پردیس گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا دریافت کد ملی و یا شماره همراه فرد تحویل گیرنده جایگزین امضا شده است.

حمیده ساعی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پیش از این دریافت کنندگان بسته پستی موظف به امضای رسید بودند و با توجه به اهمیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی رویه جدید دریافت کد ملی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه تمامی بسته های پستی قبل از رهسپاری ضدعفونی می شوند، اظهار داشت: در مرکز مکانیزه استان قبل از بارگیری و مبادله تمامی بسته ها ضد عفونی می شوند و همکاران ما با رعایت دستور العمل های بهداشتی بسته ها را توزیع می‌کنند.

رئیس اداره پست شهرستان پردیس با اشاره به حجم بالای کار در این اداره، اظهارداشت: دریافت و توزیع بسته های پستی در محدوده جاجرود، پردیس و تا انتهای شهر بومهن انجام می شود.

ساعی گفت: ماه گذشته ۵ نفر از پرسنل ما به بیماری کرونا مبتلا شدند و با ۲۵ نفر نیروی انسانی و فعالیت بیش از ساعت اداری همکاران، توزیع بسته های پستی را به روز انجام دادیم.

ساعی گفت: بخشنامه های متعددی در خصوص کاهش ساعات کاری کارمندان به یک سوم و یا نیم در ادارات مختلف اجرایی شده اما در اداره پست شهرستان پردیس به دلیل حجم بالای کار تمامی کارکنان حضور مستمر دارند.

وی افزود: ضد عفونی تمام سطوح در دو نوبت صبح و ظهر انجام می شود و محدوده کاری پرسنل با پلاستیک از مراجعان جدا سازی شده تا ارتباط کمتری با مراجعان داشته باشند.

رئیس اداره پست شهرستان پردیس ضمن گلایه از شهروندان بابت بی توجهی به رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک، اظهار داشت: تابلوهای هشدار رعایت فاصله اجتماعی بر روی دیوارها نصب شده، همکاران برای رعایت دستور العمل ها به مراجعان تذکر می دهد اما برخی ازآنها برخوردی نامناسب و طلبکارانه دارند.

ساعی گفت: نایلون محافظ روی میز کارکنان بارها و بارها به دلیل بی توجهی مراجعان آسیب دیده است از مراجعان، درخواست و انتظار داریم با رعایت فاصله اجتماعی و رعایت دستور العمل های بهداشتی امور پستی خود را انجام بدهند.

وی افزود: کمک هزینه ماهانه برای تامین ماسک و مواد ضد عفونی کننده برای کارکنان این اداره در نظر گرفته شده تا همکاران ما نگرانی بابت تامین مواد بهداشتی را نداشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قراردارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها