تعداد همراه‌سراها در تهران افزایش می‌یابد


تعداد همراه‌سراها در تهران افزایش می‌یابد

تهران- ایرنا- شهردار منطقه 6 تهران با بیان اینکه همراه‌سراهای این منطقه افزایش می‌یابد، گفت: همراه‌سرای جوادالائمه در نزدیکی بیمارستان امام خمینی، توسط شهرداری منطقه اجاره شده و هزینه های ارائه خدمات به همراهان بیماران نیز توسط شهرداری منطقه پرداخت می‌شود.

به گزارش روز سه شنبه مرکز ارتباطات شهرداری تهران، «تورج فرهادی» با بیان اینکه بیمارستان امام خمینی از بیمارستان‌های مرجع کشور است و بیشتر افرادی که به این بیمارستان مراجعه می‌کنند از اقشار کم درآمد هستند، افزود: دنبال فضاهایی بودیم که کمترین مسافت را با بیمارستان‌های مرجع داشته باشد.

وی افزود: در این منطقه بیمارستان هایی از قبیل شریعتی، مرکز قلب، بیمارستان ۵۰۱ ارتش، مجتمع بیمارستانی امام خمینی که متشکل از چهار بیمارستان است و کلینیک های متعددی وجود دارند که اغلب این مراکز درمانی محل مراجعه بیمارانی هستند که از اقصی نقاط کشور مراجعه می‌کنند.

شهردار منطقه ۶ ادامه داد: همراه سرای مرکز طبی کودکان (عماد) نیز در خیابان ارومیه منطقه ۱۱ با جابجایی یکی از املاک منطقه ۶ واقع در خیابان ایتالیا ایجاد شد.

فرهادی ادامه داد: همچنین یک ملک بزرگ که سوله ای در آن واقع شده، در میدان توحید، خیابان امیرلویی که پیش از این انبار منطقه ۱۰ بوده با مذاکره با این منطقه و جابجایی انبار سوله به یک خیر واگذار شده تا تجهیز شود و این همراه سرا نیز یک تا دو ماه دیگر آماده استفاده خواهد بود.

وی اضافه کرد: در بخش جلوی این ملک و بر گذر قابلیت ساختن یک ساختمان مناسب وجود دارد و بر همین اساس یک خیری که از اساتید دانشگاه تهران است، اعلام آمادگی کرده که این ساختمان را برای تبدیل به همراه سرا بسازد و کار نقشه برداری های آن نیز آغاز شده است.

وی یادآور شد: در منطقه ۷ حد فاصل خیابان شریعتی کارگر نیز ملکی هزار متری و یک طبقه از بنیاد مستضعفان توسط شهرداری منطقه ۶ اجاره شده و به موسسه رها سپرده شده که تا یک ماه دیگر تجهیز و آماده برای تبدیل به همراه سرا می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد