نیروی انسانی کارآمد باعث توفیق و حفظ جایگاه هر دستگاه می‌شود


نیروی انسانی کارآمد باعث توفیق و حفظ جایگاه هر دستگاه می‌شود

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: نیروی انسانی طلایی‌ترین سرمایه هر دستگاه است و نیروی انسانی کارآمد باعث توفیق و حفظ جایگاه هر دستگاه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، ناصر خوش خبر روز سه‌شنبه در نشست معارفه مدیرکل دفتر استاندار افزود: مدیر هر مجموعه هم باید در اجرای سیاست‌های مدیریتی خود، به نیروی انسانی توجه داشته باشد.

وی بیان کرد: بی‌توجهی مدیر، بی‌انگیزگی نیروی انسانی و در نتیجه ناکارآمدی دستگاه را به همراه دارد.

معاون استاندار خراسان جنوبی به جایگاه سرآمدی استانداری بین دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: به یقین با نیروی انسانی کارآمد، دارای ایده و فکور می‌توانیم، اهداف تعیین شده را تحقق ببخشیم.

وی «احمد محبی» مدیرکل جدید دفتر استاندار را فردی با تجربه، اخلاق مدار و اهل دانش خواند و افزود: حضور وی در دفتر با انتخاب استاندار، می‌تواند منشأ توفیقات فراوان باشد.

خوش خبر ایجاد وفاق و انسجام بین همه کارکنان مجموعه، هماهنگی با معاونان، مدیران و دستگاه‌های اجرایی و ارتباط مؤثر و با روی گشاده با مردم را از مهمترین ویژگی‌های مدیرکل حوزه استاندار عنوان کرد.

وی اظهار داشت: مردم، دفتر استاندار را مرجع پیگیری‌های خود می‌دانند و دفتر استاندار به جهت مراجعات افراد خاص، معتمدین، ذی نفوذان و متدینین، شرایط ویژه‌ای دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: استقبال از این افراد و پذیرش مردم با خوش رویی و خوش خلقی از وظایف مدیر دفتر استاندار است.

وی افزود: اگر این برخورد درست و منطقی شکل بگیرد، اعتماد عموم مردم را به همراه خواهد داشت.

خوش خبر در بخش دیگری از سخنانش گفت: مسئولیت، امانتی در دستان ماست که باید به خوبی مراقب آن باشیم.

وی اظهار داشت: هیچ مسئولیتی ماندگاری ندارد بلکه به عنوان امانتی سنگین، مدتی در اختیار افراد قرار می‌گیرد و فرد موظف است طی این مدت، از آن به خوبی استفاده کند.

وی گفت: بنا به سفارش ائمه معصومین (ع) مسئولیت باید به اهلش سپرده شود تا درست مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

این نشست به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور جمعی از مدیران ستادی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب