گروه‌های مقاومت:اشغالگران مانع ورود تجهیزات پزشکی به غزه می‌شوند


گروه‌های مقاومت:اشغالگران مانع ورود تجهیزات پزشکی به غزه می‌شوند

تهران-ایرنا-گروه های مقاومت فلسطین امروز سه‌شنبه رژیم صهیونیستی را به جلوگیری از ورود تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای مقابله با کرونا به باریکه غزه متهم کردند و این رژیم را مسئول پیامدهای این اقدام دانستند.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای "فلسطین الیوم" اسماعیل رضوان از فرماندهان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در یک کنفرانس مطبوعاتی در غزه به بیان موضع گروه های مقاومت فلسطین پرداخت و ضمن تجلیل از وزارت بهداشت فلسطین و تلاش کادر پزشکی گفت که رژیم اشغالگر قدس مسئولیت پیامدهای جلوگیری از ورود تجهیزات پزشکی به غزه را برعهده دارد و گروه های فلسطینی اجازه نخواهند داد که مردم در پی این اقدامات جان خود را از دست بدهند.

گروه های مقاومت فلسطینی ضمن محکومیت قاطع و یکصدای ازسرگیری روابط و همکاری امنیتی "تشکیلات خودگردان فلسطین" با رژیم صهیونیستی، آنرا ضربه ای به تلاشهای صلح و ناقض جلسه دبیران کل و اجماع ملی علیه اشغالگران و در راستای توجیه عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر دانستند.

گروه های مزبور از جنبش فتح خواستند تا به منافع ملی اولویت بدهد و "خطاهای گذشته" را جبران کند.

این گروه ها تاکید کردند که گزینه نهایی، مقاومت و در صدر آن مقاومت مسلحانه علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی است.

گروه های مقاومت فلسطین بار دیگر عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند.

روز گذشته رسانه های رژیم صهیونیستی از سفر مخفیانه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم‌صهیونیستی به عربستان سعودی و دیدارش با محمد بن سلمان ولیعهد این کشور خبر دادند.

بسیاری از ناظران این سفر را در راستای روند ماه های اخیر در عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی ارزیابی کردند.

امارات متحده عربی، بحرین و سودان طی ماه های اخیر روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز