کمتر از 50 درصد بخش کرونای بیمارستان آستانه اشغال است


کمتر از 50 درصد بخش کرونای بیمارستان آستانه اشغال است

رشت-ایرنا- فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به فعالیت یک بخش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان 100 تخته خوابه کوثر آستانه اشرفیه گفت: بخش بیماران مبتلا به ویروس کرونای این بیمارستان با 22 تخت هم اکنون کمتر از 50 درصد اشغال است.

حمید رضایی امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه با حضور اعضای شورای تامین و در جمع پزشکان و پرستاران این مرکز درمانی با تاکید بر نقش مهم کادر درمان در خدمات رسانی به بیماران و مراجعه کنندگان ، ارائه خدمات به بیماران در این بیمارستان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: از کلیه مردم انتظار می رود محدودیت های جدید ستاد مقابله با ویروس کرونا را به طور کامل رعایت و از ترددهای غیر ضروری جدا خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: پزشکان ، پرستاران و کلیه عوامل کادر درمان ، در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارند و در این راه سخت دشواری های بسیاری بر آنان تحمیل می شود.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات کادر درمان که بی ادعا در راه مقابله با کرونا گام برمی دارند افزود : امیدواریم عموم مردم با رعایت پروتکل های ستاد مقابله با ویروس کرونا ، پرهیز از تجمعات و استفاده از ماسک و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی کادر درمان را در مقابله با این ویروس یاری کنند.

رضایی توجه به این محدودیت ها را در کاهش خطر شیوع ویروس کرونا موثر دانست و یادآور شد: به منظور رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با ویروس کرونا ، اقدامات نظارتی در این شهرستان تشدید شده است.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید