82 درصد دانش‌آموزان کهنوجی از شبکه شاد استفاده کردند


82 درصد دانش‌آموزان کهنوجی از شبکه شاد استفاده کردند

جیرفت - ایرنا - رییس آموزش و پرورش کهنوج از استفاده 82 درصد دانش‌آموزان این شهرستان از شبکه اینترنتی شاد خبر داد.

منصور دادور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تعداد مدارس فعال شهرستان کهنوج را ۱۸۶ مورد با ۱۹ هزار و ۵۰۰ دانش آموز اعلام کرد و گفت: طبق آخرین آمار ثبت شده ۸۲ درصد این دانش‌آموزان در شبکه اجتماعی دانش‌آموز (شاد) روی خط بوده‌اند.

وی از ثبت‌نام ۹۴ درصد دانش‌آموزان شهرستان کهنوج در شبکه اجتماعی شاد خبر داد و گفت: مابقی دانش آموزان به دلیل ایرادات سیستمی موفق به ثبت نام نشدند که پیگیر ثبت نام تمامی دانش آموزان هستیم.

رییس آموزش و پرورش کهنوج با بیان اینکه ۱۵ روستا در شهرستان کهنوج دارای اینترنت ضعیف یا بدون اینترنت هستند، از پیگیری فرمانداری این شهرستان از طریق اداره کل زیرساخت استان برای رفع این مشکل خبر داد.

وی به طور میانگین تعداد دانش آموزان مدارس بدون اینترنت روستاهای شهرستان کهنوج را ۷۰۰ مدرسه برشمرد و گفت: لیست این روستاها به فرمانداری ارسال شده و فرماندار پیگیر این مشکل است.

مرکز شهرستان کهنوج در فاصله ۳۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

از ابتدای اسفند ماه سال ۹۸ درباره ویروس کرونا و نیاز به حضور نیافتن در جامعه و ماندن در خانه، وزارت آموزش و پرورش بر این شد تا سرویس یکپارچه‌ای تهیه به نام برنامه شاد تهیه کند که «آخرین نسخه آن در اینترنت قابل دسترس است» تا معلمان و دانش آموزان در بستری امن امکان فراگیری درس‌های خود را در منزل داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟