مبادی ورودی به شهر قصرشیرین تحت کنترل است


مبادی ورودی به شهر قصرشیرین تحت کنترل است

قصرشیرین- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: مبادی ورودی به این شهرستان در سه نقطه تحت کنترل است و از ورود خودروهای با پلاک غیربومی جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت خدرویسی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از مبادی ورودی شهرستان قصرشیرین و اجرای طرح محدودیت های کرونایی افزود: باتلاش و پیگیری های به عمل آمده و همت نیروهای نظامی، پلیس راه، نیروی انتظامی و اداره حمل و نقل جاده‌ای تمامی مبادی ورودی در شهرستان قصرشیرین بسته و هرگونه تردد خودروها رصد می شود.

وی اظهار داشت: اعمال محدودیت ها تا ۲ هفته ادامه دارد و برابر مصوبه ستاد کرونا با متخلفان برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: همچنین تیم های بازرسی ستاد کرونا به صورت مستمر کار نظارت از سطح شهرستان و اجرای محدودیت ها و برخورد با متخلفان را انجام می دهند.

خدرویسی گفت: تمامی مشاغل گروه های یک و ۲ با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان فعالیت می کنند.

او ادامه داد: مردم حتما رعایت اصول و موازین بهداشتی و فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و شستن دست ها و مهم تر از همه در خانه ماندن را جدی بگیرند تا شاهد کاهش آمار مبتلایان و مهار موج سوم کرونا باشیم.

وی مشارکت مردم را در اجرای محدودیت های کرونایی مثبت ارزیابی کرد.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این مرزها انجام می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی