کرونا 18 کرمانشاهی دیگر را به کام مرگ کشاند


کرونا 18 کرمانشاهی دیگر را به کام مرگ کشاند

کرمانشاه- ایرنا- رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه اعلام کرد: 18 نفر دیگر در شبانه روز گذشته بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع فوتی‌های استان به هزار و 199 نفر رسید.

«مهدی محمدی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ۱۸ نفر شامل هفت نفر در کرمانشاه، در شهرستان های اسلام آبادغرب و سرپل ذهاب هرکدام سه نفر و در شهرستان های صحنه، هرسین، پاوه، گیلانغرب و روانسر هرکدام یک نفر می شود.

وی با اشاره به این که هم اکنون ۸۸۹ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۵ نفر با علایم ویروس کرونا بستری و ۱۹۲ نفر هم پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

امکان تمدید محدودیت‌های کرونا وجود دارد

استاندار کرمانشاه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها را در استان خوب ارزیابی کرد و گفت: به غیر از صنوف گروه یک، ۸۰ درصد مابقی اصناف محدودیت‌ها را رعایت کرده‌اند.

هوشنگ بازوند روز سه شنبه در حاشیه بازدید از پلیس راه بیستون به همدان در گفت و گو با ایرنا افزود: نیروی انتظامی به صورت جدی منع تردد به شهرهای قرمز را اجرا می کند.
بازوند همچنین با استناد به آمارهای سازمان پایانه ها از کاهش ۴۴ درصدی تردد خودروها خبر داد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نتیجه گیری وضعیت را زودهنگام دانست اما ابراز امیدواری کرد که بعد از ۱۵ روز شرایط بهتر شود.

بازوند تاکید کرد: در صورتی که اوضاع بهتر نشود مجبوریم ۱۵ روز دیگر به محدودیت ها اضافه کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا رابطه دهانی از نظر اهل سنت جایز است؟