تفکر بسیجی چراغ راه هدایت جامعه است


تفکر بسیجی چراغ راه هدایت جامعه است

قصرشیرین- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: تفکر بسیجی چراغ راه هدایت جامعه است و کشور باتوجه به دشمنی‌های آمریکا و توطئه‌ها و تحریم‌های ناجوانمردانه نیازمند مدیریت جهادی و بسیجی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت اله خدرویسی روز سه شنبه در حاشیه تجلیل از بسیجیان ۲ پایگاه شهری به مناسبت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، افزود: نمونه بارز تفکر بسیجی در هشت سال دفاع مقدس است که همه ملت ایران برای دفاع از کیان ایران اسلامی در صحنه حضور پیدا کردند.

وی اظهار داشت: امروز هم بسیجیان از ابتدای همه گیری بحران کرونا تاکنون نقش ارزنده ای در خدمت رسانی و مقابله با بیماری کووید ۱۹ داشته اند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین نیز گفت: بسیج گفتمان انقلاب و تفکر جهادی انقلاب اسلامی است که همواره در همه بحران ها آماده خدمات رسانی به مردم است و در سیل، زلزله و اکنون در مبارزه با ویروس کرونا پیشرو است.
سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی افزود: بسیج در همه عرصه های علمی، فرهنگی، خدماتی، دفاعی و هر جا که مردم و کشور نیاز دارد خدمت می کند.
او اضافه کرد: بسیجیان در قصرشیرین نقش موثری در خدمت رسانی به مردم با تولید و توزیع ماسک، مواد ضدعفونی، گندزدایی خیابان ها و مکان های عمومی و توزیع بسته های کمک معیشتی و همچنین اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی دارند.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این مرزها انجام می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...