استاندار زنجان: تخطی از نرخ‌های مصوب کالاها قابل مسامحه نیست


استاندار زنجان: تخطی از نرخ‌های مصوب کالاها قابل مسامحه نیست

زنجان – ایرنا – استاندار زنجان گفت: هیچ مسامحه‌ای با تخطی کنندگان از نرخ‌های مصوب کالاها در این استان وجود نخواهد داشت و با متخلفان برخورد می‌شود.

فتح الله حقیقی روز سه شنبه در کارگروه تنظیم بازار استان با بیان اینکه اگر کسی بخواهد از وضعیت حاکم سو استفاده کند به حتم با او برخورد می شود، افزود: این شرایط چند روز دیگر تمام می شود و ما اجازه سواستفاده را به کسی نمی دهیم.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی انتظار از مدیران این است که برای حل مشکلات مردم و ایجاد آرامش در جامعه در میدان باشند، افزود: امروز باید همه مکمل هم باشیم و در کنار همدیگر برای رفع مشکلات اقدام کنیم.

حقیقی با بیان اینکه با نشستن و حرف زدن هیچ اتقاق خاصی در بهبود امور اتفاق نمی افتد، اظهار داشت: امروز در شرایطی هستیم که باید مقاومت کنیم، مقاومت کردن هم منجر به هزینه است.

استاندار زنجان گفت: اگر مدیران در میدان عمل باشند خیلی از مسائل و مشکلات حل خواهد شد.

حقیقی با بیان اینکه مشکلی در تامین کالاهای اساسی همچون گوشت مرغ، روغن و آرد در استان وجود ندارد، اظهار داشت: باید اطلاع رسانی لازم در این خصوص صورت گیرد، مدیران باید در مصاحبه با رسانه ها با مردم صحبت کنند تا شهروندان در جریان امور قرار گیرند و نگرانی نداشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اظهار گلایه از مرکز در خصوص نبود توجه ویژه برای تامین نهاده ها به استان زنجان، خاطرنشان کرد: در سال ۹۷، زنجان تنها استانی بود که قیمت مصوب ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان را در عرضه گوشت مرغ اجرا کرد، در شرایط کنونی نیز تنها استانی هستیم که این فرآورده با نرخ مصوب آن عرضه می شود، از این رو انتظار هست که در تامین نهاده ها، زنجان مورد توجه قرار گیرد و تشویق شود.

حقیقی بابیان اینکه اثر کار ستاد تنظیم بازار در این شرایط کمتر از ستاد مقابله با کرونا نیست، تصریح کرد: ایجاد آرامش ذهنی و روانی مردم با تنظیم بازار محقق می شود.

وی با بیان اینکه از اصناف انتظار همکاری بیشتری داریم، افزود: مردم نیز باید به اندازه کفایت خرید کنند و نباید تحت تاثیر اخبار نادرست قرار گیرند.

حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود از همکاری سپاه استان در حمل رایگان روغن های مایع خوراکی برای توزیع در سطح استان قدردانی کرد و اظهار داشت: ما در استان هیچ مشکلی در تامین آرد مورد نیاز نانوایی ها نداریم و لازم است نظارت ها در این خصوص تشدید شود.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به حضور استاندارد برای نظارت بر کالاها در استان تاکید کرد و اظهار داشت: حضور استاندارد به صورت ویژه در این شرایط، ضروری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی