جان‌باختگان کرونا در همدان به یک هزار و 190 نفر رسید


جان‌باختگان کرونا در همدان به یک هزار و 190 نفر رسید

همدان- ایرنا- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با فوت 10 بیمار طی 24 ساعت گذشته، شمار جان باختگان کرونا در این استان به یک هزار و 190 مورد رسید.

دکتر «محمد طاهری» روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸۲ مورد بوده که از این تعداد ۹۶ مورد در بخش عادی و ۲۱ تن در بخش آی.سی.یو بستری شدند که حال ۲۶ نفر نیز وخیم گزارش شده است.

وی افزود: طبق آخرین آمار هشت هزار و ۷۴۹ مورد مثبت بستری در بیمارستان های استان از ابتدای اپیدمی این ویروس تاکنون ثبت شده و در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸ بیمار جدید نیز بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: میزان مبتلایان بستری در اسدآباد ۲۸۰، بهار ۵۰۳، تویسرکان ۵۳۰، رزن ۳۲۱، درگزین ۱۴۶، فامنین ۱۵۵، کبودراهنگ ۵۳۲، ملایر یک هزار و ۶۶۲، نهاوند ۹۹۸، همدان سه هزار و ۳۸۹ و بیماران غیربومی خارج از استان نیز ۲۳۳ مورد مثبت بوده است.
دکتر طاهری، مصرف روزانه ۱۰ تا ۱۲ لیوان آب را اقدامی مناسب در پیشگیری از بروز بیماری و تقویت ایمنی بدن دانست.
به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا سوم آذر شمار جانباختگان قطعی کرونا در کشور به ۴۵ هزار و ۲۵۵ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند همچنین مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۸۶۶ هزار و ۸۲۱ نفر رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات