مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی معرفی شد


مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی معرفی شد

براساس اعلام شرکت ملی صنایع پتروشیمی، حسن عباس‌زاده به‌عنوان سرپرست جدید مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی معرفی و از تلاش‌های علی‌اصغر گودرزی فراهانی در طول تصدی این مدیریت قدردانی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، آیین تکریم و معارفه مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز (سه‌شنبه، چهارم آذرماه) با حضور بهزاد محمدی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و تعدادی از مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

در این آیین حسن عباس‌زاده به عنوان سرپرست جدید مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی معرفی و از تلاش‌های علی‌اصغر گودرزی فراهانی در طول تصدی این مدیریت قدردانی شد.

بهزاد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این آیین با تأکید بر جایگاه ویژه و مهم مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه، اظهار کرد: باید با همکاری و تدبیر به سمت توسعه هدفمند و هوشمندانه در مسیر اعتلای صنعت پتروشیمی ایران حرکت کرد و دستاوردهای ارزشمندی را برای این صنعت پیشرو محقق کرد.

وی ادامه داد: مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه در تحقق راهبردهای صنعت تاثیرگذار است و در دو سال گذشته تلاش شد تا این واحد بیش از گذشته در توسعه صنعت نقش‌آفرین باشد.

محمدی به انتخاب مدیر جدید این واحد اشاره کرد و گفت: استفاده از تجربه و جوانی مدیریت جدید برای واحد برنامه‌ریزی و توسعه می‌تواند به تحولاتی نوین و اثربخش منجر شود و در فضای همکاری می‌توان برنامه‌های مختلف تدوین شده را تحقق بخشید.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و نیز کارکنان مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه این شرکت از بیش از ۳۰ سال خدمت علی‌اصغر گودرزی فراهانی در صنعت پتروشیمی ایران و نائل شدن ایشان به افتخار بازنشستگی قدردانی کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه پتروشیمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403