همکاری مردم هرسین در اجرای محدودیت‌ها شایسته تقدیر است


همکاری مردم هرسین در اجرای محدودیت‌ها شایسته تقدیر است

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه اعلام کرد: در بازدید میدانی که امروز (سه‌شنبه) از شهر هرسین صورت گرفت، خوشبختانه میزان رعایت‌ پروتکل‌ها خوب است و بیش از 85 درصد اصناف مغازه‌های خود را تعطیل کرده بودند.

به گزارش ایرنا، «هوشنگ بازوند» در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک هرسین اظهار داشت: ۸۰ درصد جمعیت استان در شهرستان‌هایی با وضعیت قرمز ساکن هستند و شهرستان هرسین نیز به دلیل افزایش تعداد مبتلایان در شرایط قرمز قرار دارد که در بازدید امروز شاهد تعطیلی بازار، اصناف و همکاری مردم در محدودیت های جدید هستیم.

وی افزود: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا ۳۰‌ درصد از مشاغل در گروه یک هستند که خدمات ضروری را ارایه می دهند و مابقی اصناف نیز باید در این ۲ هفته تعطیل باشند تا روند انتقال زنجیره کرونا قطع شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: این همدلی و همراهی مناسب بی تردید حاصل تلاش‌های فرماندار، نیروی انتظامی، رسانه ها، اصناف و بازاریان و مردم شریف هرسین است.

بازوند یادآور شد: امیدواریم این روند مناسب رعایت پروتکل ها همچنان تداوم داشته باشد زیرا در غیر این صورت مجبور هستیم این تعطیلی ها را دوباره تمدید کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه یک واحد تولید ماسک خوب در هرسین مشغول فعالیت است و نیازهای شهرستان را تامین می‌کند.

بازوند تاکید کرد: در نشست آینده ستاد کرونا تلاش می کنیم برخی مشکلات این مجموعه مانند خرید اقلام تولیدی را با کمک دانشگاه علوم پزشکی حل کنیم.
استاندار کرمانشاه در سفر یک‌روزه به شهرستان هرسین از وضعیت رعایت توصیه های بهداشتی در سطح شهر، بازارها، بانکها و سایر مشاغل بازدید کرد و همکاری و همراهی مردم هرسین را در رعایت توصیه های بهداشتی قابل تقدیر دانست.
شهرستان هرسین با ۸۵ هزار نفر جمعیت در ۴۴ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس