محدودیت‌های کرونا به خوبی در کرمانشاه اجرا می‌شود


محدودیت‌های کرونا به خوبی در کرمانشاه اجرا می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار کرمانشاه اعلام کرد که طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها به خوبی در این شهرستان با همکاری حداکثری مردم در حال اجرا است.

«فضل الله رنجیر» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: در این طرح که از روز شنبه اول آذر در سراسر کشور آغاز شده است، بخش اعظمی از بازاریان همکاری خوبی برای اجرای طرح دارند.

وی افزود: با این حال در برخی از شهرک‌ها مثل مسکن، الهیه، جعفرآباد و شریعتی گزارش‌هایی از فعالیت کسبه به دست رسیده است که تذکرات لازم با همکاری نیروی انتظامی به آنها داده شده است.

فرماندار شهرستان کرمانشاه در رابطه با محدودیت های تردد خودروها، یادآور شد: محدودیت های تردد خودورها از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد با کمک نیروی انتظامی به خوبی در سطح شهر اجرا می شود.

رنجبر افزود: ورودی های شهر نیز در محدوده های در نظر گرفته شده تحت کنترل است تا از ورود خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه همکاری مردم منجر به بهتر اجرا شدن این طرح خواهد شد، گفت: پیش بینی می شود، در صورتی که مردم و گروه‌های صنفی همکاری خوبی با ما داشته باشند شاهد قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا باشیم.

طرح شهید سلیمانی از فردا آغاز می شود

فرماندار کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود در رابطه با تشکیل قرارگاه عملیاتی طرح شهید سلیمانی به منظور کنترل خانواده محور بیماری اظهارداشت: از فردا روند آموزش نیروها در محل مرکز بهداشت کرمانشاه آغاز خواهد شد.

رنجبر با بیان اینکه آمادگی لازم به منظور اجرای این طرح با همکاری بسیج، هلال احمر و سایر دستگاه ایجاد شده است، گفت: در این طرح شهر کرمانشاه به ۱۰ محله تقسیم شده است و تیم های نظارتی، مراقبتی و درمانی که در این طرح تعریف شده اند، نیروهای خود را مشخص کرده‌اند.

وی هدف از اجرای این طرح را شناسایی افراد مبتلا و قطع زنجیره انتقال عنوان کرد و افزود: به دنبال آن هستیم که با اجرای این طرح ۱۰ تا ۳۰ درصد میزان بستری‌ها در مراکز درمانی و مرگ ناشی از کرونا را کاهش دهیم.

فرماندار کرمانشاه یادآور شد: در صورت شناسایی بیماران بی‌بضاعت از طریق کمیته‌های حمایتی که توسط بسیج اداره می‌شود، مورد حمایت قرار می گیرند.

رنجبر در رابطه با شایعات مطرح شده در رابطه با این طرح گفت: شایعاتی مبنی بر اینکه ارایه اطلاعات به تیم مراجعه کننده به معنی تحت کنترل قرار گرفتن افراد است را کذب دانست و تنها هدفی که در این طرح دنبال می شود جداسازی بیماران عنوان کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟