بسیج کرمان 14 هزار و 300 بسته معیشتی توزیع کرد


بسیج کرمان 14 هزار و 300 بسته معیشتی توزیع کرد

کرمان - ایرنا - فرمانده سپاه ثارالله کرمان از توزیع 14 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این استان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

به گزارش ایرنا، سردار حسین معروفی روز سه شنبه در حاشیه مرحله سوم کمک مومنانه در حسینیه ثارالله کرمان افزود: امروز فاز دوم از مرحله سوم کمک های مومنانه در هفته بسیج انجام می شود که با مراحل قبل تفاوت دارد و در این فاز علاوه بر کمک های معیشتی در حوزه های اشتغال و ازدواج آسان، جهیزیه و آزادی زندانیان غیرعمد نیز برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: این مرحله از کمک مومنانه با هماهنگی بین سپاه و بسیج، آستان قدس رضوی و بنیاد علوی انجام می شود که هر بسته معیشتی بین ۳۵۰ تا ۳۷۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: این بسته ها شامل برنج ایرانی و هندی، حبوبات، سویا، چای، ماکارونی، روغن و رب گوجه فرنگی و ۶۵۰ کیسه آرد (مختص جنوب کرمان ) می شود که در میان افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۶۲ هزار خانواده نیازمند شناسایی شده است بیان کرد: توزیع در این مرحله با مراحل قبلی متفاوت است و کمک ها در قالب طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای قطع زنجیره کرونا به صورت محله محور و پایگاه محور و در جاهایی که فشار ویروس کرونا موجب آسیب دیدن معیشت مردم شده است، انجام می شود.

سردار معروفی تاکید کرد: برنامه ریزی و اجرای کمک های مومنانه تا زمانی که مردم درگیر ویروس کرونا هستند ادامه دارد و توزیع این کمک ها با حفظ کرامت بین افراد نیازمند انجام می شود.

وی افزود: اصرار داریم خیرین در این کار خداپسندانه شرکت کنند و آمادگی داریم تا کمک های خیرین را همانگونه که تمایل دارند بین نیازمندان توزیع کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس