رزمایش کمک مومنانه بیانگر قدرت نظام در جنگ فرهنگی است


رزمایش کمک مومنانه بیانگر قدرت نظام در جنگ فرهنگی است

بیرجند - ایرنا - قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: رزمایش کمک مومنانه بیانگر قدرت جمهوری اسلامی ایران در مقابل جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمنان است.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی روز سه‌شنبه در آیین توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر خراسان جنوبی افزود: در جنگ سخت وقتی برای جنگ آماده می‌شویم رزمایشی را در خشکی و دریا انجام می‌دهند که به رخ دشمن کشیده تا دشمنان از قدرت ما در عرصه‌های امنیتی و نظامی بترسند و آنجا که جنگ فرهنگی است ما فرهنگ خود را با این برنامه‌ها به رخ دشمنان می‌کشیم.

وی گفت: برنامه‌هایی همچون رزمایش کمک مومنانه افتخار اسلام و مومنان است و مایه ننگ ما نیست.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: مومنین به هم متصل‌اند همفکر و هم جبهه و وقتی رزمایش مطرح می‌شود قدرت اسلام را در جبهه‌های مختلف به رخ دشمنان می‌کشند.

وی تصریح کرد: رزمایش کمک مومنانه خدمت‌رسانی بندگان خدا را فراهم می‌کند و مردم اگر در تاریخ جنگ سخت حضور فعال دارشتند امروز هم در صحنه‌های نبرد سیاسی و علمی خوش درخشیدند و در جنگ اقتصادی که دشمن با تحریم‌های ظالمانه به وجود آورده است مومنان در سراسر عالم با الگوگیری از ایران اسلامی با پیوند عمیق به دنبال رفع مشکلات اسلام هستند.

حجت الاسلام نوفرستی با تبریک هفته بسیج افزود: شخصیت‌های عظیمی در ۴۱ سال از تاریخ دستور امام مبنی بر شکل‌گیری بسیج درخشیدند همچون ۹۶ هزار بسیجی در دفاع مقدس یا جبهه مقاومت که خون بسیجیانی همچون سلیمانی و ابومهدی المهندس در هم آمیخته شد.

وی گفت: ۱۱۳ سوره قرآن با رحمت شروع شده مومنان تجلی رحمت خدا با اعمال و رفتارشان هستند که کمک‌های مومنانه یکی از آنها است اینکه فرهنگ دین را انسان باور کند و در اوج نیاز به فکر دیگران باشد.

وی اظهار داشت: هلال احمر در کنار دستگاه‌های خدمت‌رسان در رزمایش کمک مومنانه انسجام خوبی را به وجود آورند که مایه خیر و برکت در استان است.

توزیع ۲ هزار و ۴۶۰ بسته معیشتی جمعیت هلال احمر در گام سوم رزمایش کمک مومنامه و با عنوان «پویش دست یار» در خراسان جنوبی آغاز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر