آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال جوانان ایران


فراز فاطمی درباره برگزاری اردوی تیم ملی جوانان با وجود پروتکل های بهداشتی صحبت کرد. نوشته آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال جوانان ایران اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال جوانان ایران

فراز فاطمی: اردوی جوانان با اجرای کامل پروتکل ها در حال برگزاری است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۸
آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال جوانان ایران

فراز فاطمی درباره برگزاری اردوی تیم ملی جوانان با وجود پروتکل های بهداشتی صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فراز فاطمی سرپرست تیم ملی فوتبال جوانان ایران اعلام کرد اردوی آماده سازی این تیم با رعایت کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی دنبال خواهد شد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فراز فاطمی با بیان این موضوع گفت:

خوشبختانه طبق برنامه اردوی تیم ملی جوانان از اول آذرماه آغاز شد و پس از دریافت نتایج تست کرونا تمرینات را شروع کردیم. شرایط خوبی در مرکز ملی فوتبال برای تیم فراهم شده و طبق خواسته کادر فنی از امکانات بخش های مختلف مجموعه از جمله پک و زمین های چمن طبیعی و مصنوعی در دو نوبت تمرینات صبح و بعد از ظهر استفاده می کنیم.
فاطمی همچنین گفت: رعایت پروتکل ها از اهمیت ویژه ای برای ما برخوردار است چون زمان زیادی تا شروع مسابقات نداریم و باید مراقب سلامتی بازیکنان تیم باشیم تا اردوها به صورت فشرده و با حضور تمامی نفرات برگزار شود. تمرینات در شرایط بسیار خوبی زیر نظر کادر فنی دنبال می شود و بازیکنان هم انگیزه زیادی دارند تا با آمادگی مناسب وارد رقابت های نهایی قهرمانی آسیا در تاشکند شوند. امیدواریم با حفظ تمرکز و آرامش تیم در این مقطع حساس و زمان کوتاه باقیمانده بتوانیم نتایج شایسته ای در این رقابت ها کسب کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا