کسری اعتبار دستگاه‌های اجرایی کرمان با فروش اموال مازاد جبران شود


کسری اعتبار دستگاه‌های اجرایی کرمان با فروش اموال مازاد جبران شود

کرمان - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به کسری اعتبارات هزینه‌ای به عنوان دغدغه دستگاه‌های اجرایی این استان گفت: قانون فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی را می توان برای تامین کسری این بودجه استفاده کرد.

به گزارش ایرنا، جعفر رودری روز سه شنبه در هفتمین نشست شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان افزود: دستگاه‌های اجرایی در پرداخت برخی از هزینه‌های روزانه خود دچار مشکل هستند.

وی با اشاره به یکهزار و ۷۸۷ میلیارد تومان ابلاغیه بودجه تملک دارایی استان کرمان طی سال‌ جاری ادامه داد: مقرر شد برای تامین هزینه‌های دستگاه‌ها ۱۶۷.۷ میلیارد تومان ملک بفروشیم که تاکنون حدود ۱۱ میلیارد تومان آن محقق شده است.

دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان اظهار داشت: اعتبارات هزینه‌ای ۳۳ دستگاه استان کرمان در سال‌جاری حدود ۶۶۲ میلیارد تومان بوده که تا کنون ۴۶۲.۸ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

وی گفت: همچنین ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبار براساس اسناد موافقت‌نامه‌ای کسری داریم که از این میزان حدود ۳۵ میلیارد تومان حق پاداش بازنشستگان و نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان مانده مرخصی به دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه یکهزار و ۳۱۲ طرح در قالب منظومه‌های روستایی تاکنون در استان کرمان اجرا شده که سه منظومه آن در شورای برنامه‌ریزی مصوب شد افزود: این استان رتبه چهارم کشور را در جمعیت روستایی دارد و در این زمینه اقداماتی برای رونق اقتصاد و اشتغال روستایی انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از من مپرس