ارزش بازار وصندوق افزایشی شد


ایران اکونومیست- ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در دوره یک ماهه منتهی به 30 آبان ماه 1399، با افزایش 5 هزار و 503 میلیارد و 432 میلیون ریال به 450 هزار و 610 میلیارد و 411 میلیون ریال رسید.

ارزش بازار "وصندوق" افزایشی شد شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با سرمایه ۲۷ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۳ هزار و ۶۹۶ میلیارد و ۹۱۵ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۴۴۵ هزار و ۱۰۶ میلیارد و ۹۷۹ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۶ هزار و ۴۴۴ میلیارد و ۹۵۲ میلیون ریال به ۳۰ هزار و ۱۴۱ میلیارد و ۸۶۷ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری نیز با افزایش ۵ هزار و ۵۰۳ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال معادل ۴۵۰ هزار و ۶۱۰ میلیارد و ۴۱۱ میلیون ریال محاسبه شد.

"وصندوق" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال به مبلغ ۴۹ میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۴۷ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری طی دوره یک ماهه منتهی به آبان ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۶ هزار و ۴۴۶ میلیارد و ۷۲۹ میلیون ریال خریداری کرد.

سنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازار سرمایه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق