توزیع بسته های کمک معیشتی ناجا به آسیب دیدگان کرونا تداوم دارد


توزیع بسته های کمک معیشتی ناجا به آسیب دیدگان کرونا تداوم دارد

رشت_ ایرنا_ فرمانده نیروی انتظامی گیلان از استمرار توزیع بسته های کمک معیشتی ناجای استان  به آسیب دیدگان ناشی از کرونا در قالب رزمایش همدلی مومنانه تا پایان امسال خبر داد.

سردار عزیز الله ملکی روز سه شنبه در حاشیه اجرای سومین مرحله رزمایش همدلی مومنانه استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ناجا به منظور کمک به محرومان و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب به طور مستمر تا پایان سال مشارکت فعالانه خواهد داشت .

وی خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی خود را برای حضور فعالانه در این طرح مسئول می داند و کمک به محرومان را در اولویت کاری خود قرار داده است تا شاهد ریشه‌کنی این ویروس در جامعه باشیم.

وی ادامه داد: در این مرحله از رزمایش نیروی انتظامی بیش از ۲۰۰ بسته به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال با همکاری کمیته امداد در بین نیازمندان توزیع می شود.این بسته شامل اقلام ضروری همچون برنج محلی، روغن، چای، سویا رب و ماکارونی می باشد.

سردار ملکی یا داور شد: در مراحل اول و دوم در هر مرحله نیز ۳۰۰ بسته به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان در بین نیازمندان استان توزیع شده است .

طرح کمک مومنانه که پس از شیوع ویروس کرونا و برای حمایت از اقشار آسیب پذیر از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد نخستین بار در ایام ماه مبارک رمضان انجام شد. ادامه می یابد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟