مردم محور اصلی اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها هستند


مردم محور اصلی اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها هستند

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مردم محور اصلی در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها هستند که با مشارکت همه آحاد جامعه قطعا شاهد کنترل بیماری کرونا و همچنین کاهش تعداد مبتلایان و فوت‌های ناشی از این بیماری خواهیم بود.

حسین توکلی کجانی روز سه شنبه در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا شهرستان ری افزود: شهروندان ری همکاری خوبی در اجرای محدودیت های جدید کرونایی نشان دادند.

وی اظهار داشت: با شروع محدودیت های جدید کرونایی از اول آذرماه، ۱۲ اکیپ‌ متشکل از بازرسی فرمانداری و بخشداری های تابعه، اداره صمت، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان و پلیس اماکن نظارت مستمر بر اجرای محدودیت ها را آغاز کرده و این بازرسی ها در سطح شهرستان ری ادامه دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط قرمز (پرخطر) محدودیت های کرونایی بر اساس وضعیت شهرستان اعمال شده که در این راستا مردم و اصناف شهرستان ری همکاری بسیار خوبی در اجرای این محدودیت ها داشته اند.

توکلی یادآور شد: در حاشیه بازدید از سطح شهرهای تابعه متاسفانه تعداد محدودی از مهاجرین خارجی، پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را جدی نمی‌گیرند که بایستی ضمن توجه جدی اتباع شهرستان ری به رعایت نکات بهداشتی، اطلاع رسانی و نظارت جدی‌تر در این خصوص انجام شود.

بررسی نحوه اجرای محدودیت های جدید وضع شده از سوی ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا، هماهنگی اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی ویروس کرونا با استفاده از ظرفیت های مردمی (بسیج، مساجد، خیرین و سمن ها)، برنامه ریزی جهت هماهنگی در راستای افزایش نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی و کمک به حافظان سلامت در دستور کار این جلسه بود.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در حنوب تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول