تجهیزات ورزشی به 10 روستای لنگرود ارسال شد


تجهیزات ورزشی به 10 روستای لنگرود ارسال شد

رشت - ایرنا - تجهیزات ورزشی برای تجهیز و تاسیس 10 باب خانه ورزش روستایی به شهرستان لنگرود گیلان ارسال شد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای برنامه های توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان در روستاها، کاروان تجهیزات و ملزومات ورزشی برای تجهیز و تاسیس ۱۰ باب خانه ورزش روستایی به لنگرود ارسال شد.

مریم بخشی افزود: این ملزومات و تجهیزات ورزشی شامل انواع توپ و تور رشته های مختلف ورزشی، انواع راکت ، شطرنج ، فوتبالدستی ، میز تنیس روی میز و سایر ملزومات ورزشی که بتوان به راحتی به امر ورزش پرداخت به روستاهای کم برخوردار از توابع شهرستان لنگرود ارسال شد.

وی ادامه داد: خانه ورزش روستایی طی سه سال اخیر و برای گسترش ورزش در روستاها در گیلان راه اندازی شده که این استان نزدیک به ۱۰۰ خانه ورزش روستایی می باشد و امیدواریم که در تمامی روستاهای گیلان، خانه ورزش روستایی راه اندازی شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه تحولات خوبی در دو سال اخیر در خصوص فعالیت های ورزشی در روستاها انجام شده که افزایش تعداد خانه های ورزش روستایی از دیگر اقداماتی بود که در سالهای اخیر با کمک شوراها و فرمانداری ها انجام شده است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در خصوص نحوه فعالیت خانه ورزش روستایی اشاره و خاطرنشان کرد: مکان هایی برای انجام فعالیت های ورزشی در روستاها شناسایی می شود که پس از اعلام به اداره ورزش و جوانان گیلان، لوازم مورد نیاز رشته های مختلف ورزشی از جمله شطرنج ، فوتبالدستی ، تنیس روی میز، بدمینتون و سایر لوازم ورزشی تهیه و در اختیار روستاها قرار می گیرد تا مردم آن منطقه برای پرداختن به امر ورزش با مشکل لوازم ورزشی مواجه نباشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم