هلال‌احمر فیروزکوه در آماده‌باش کامل قرار دارد


هلال‌احمر فیروزکوه در آماده‌باش کامل قرار دارد

تهران- ایرنا- رییس هلال‌احمر شهرستان فیروزکوه که به دلیل قرار گرفتن در منطقه کوهستانی مسیرهای سخت‌گذر دارد، اعلام کرد: همچون سال‌های گذشته، نیروهای عملیاتی این سازمان برای خدمت‌رسانی به مردم در فصل سرما در آماده‌باش کامل قرار گرفت.

«اکبر اسفندیار» روز سه‌شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت:‌ این شهرستان نقطه اتصال سه استان تهران، مازندران و سمنان به شمار می‌رود و امسال به منظور سرویس‌دهی مناسب به مردم، تقویت انبار امدادی در دستور کار قرار گرفت و یک بروزرسانی مناسبی برای در اختیار داشتن امکانات در پایگاه‌ها انجام شد.

وی افزود: این شهرستان دارای دو پایگاه امداد جاده‌ای است که یکی از این پایگاه‌ها در گردنه امین‌آباد و دیگری در جاده سمنان، ابتدای روستای «سرانزا» قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان، حدود ۱۰۰ نیروی عملیاتی آماده خدمات‌رسانی مطلوبی به مردم به ویژه در راه‌ماندگان هستند.

رییس هلال‌احمر شهرستان فیروزکوه همچنین از برگزاری دوره مربیان سگ‌های تجسس در پایگاه امدادی روستای «سرانزا» خبر داد و اضافه کرد: این دوره آموزشی به مدت ۲ روز توسط هلال‌احمر استان تهران و به میزبانی فیروزکوه برگزار، و آخرین تکنیک‌های روز دنیا در زمینه نجات افراد از زیر آوار و در راه‌مانده ارائه شد.

رییس هلال‌احمر فیروزکوه ادامه داد: سامانه تلفنی ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر در هر ساعت از شبانه‌روز آماده امدادرسانی و خدمات‌رسانی به مردم و حادثه‌دیدگان است.

به گزارش ایرنا شهرستان کوهستانی فیروزکوه در شمال‌شرق تهران قرار دارد و در فصل سرما همواره با بارش برف و باران مواجه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مصدومیت عالیشاه تا چه حد جدی است؟