وجود زمینه مناسب برای خودشناسی، خداشناسی و تزکیه نفس در زندان


وجود زمینه مناسب برای خودشناسی، خداشناسی و تزکیه نفس در زندان

حجت الاسلام و المسلمین حدائق گفت: زندان، فرصت مناسبی برای جبران اشتباهات و عبرت گرفتن از خطاهاست که زمینه خودشناسی، خداشناسی و تزکیه نفس را برای افراد فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین «علیرضا حدائق»، امروز (دوشنبه 5 آبان) با حضور در مراسم افتتاح کانون «مهدویت» زندان مرکزی شیراز گفت: افتتاح رسمی کانون «مهدویت»، فرصت مطلوبی برای گسترش فرهنگ معنوی، مذهبی و مهدوی است.

رئیس بنیاد «مهدی موعود (عج)» فارس ادامه داد: در تمام کتب الهی، وعده آینده بشر به دست بندگان صالح خدا داده شده است و ما نیز باید با توکل بر خدا تلاش کنیم، شرایط را برای ظهور و امامت حضرت مهدی(عج) فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: بیشتر صدماتی که انسان می بیند در پی ناامیدی،حرص و طمع، عدم صداقت، اعتماد بی مورد و انجام کار برای رضای غیر خدا است.

حجت الاسلام و المسلمین حدائق با تاکید بر فرصت اشتباهات در زندان بیان کرد: زندان، فرصت مناسبی برای جبران اشتباهات و عبرت گرفتن از خطاهاست که زمینه خودشناسی، خداشناسی و تزکیه نفس را برای افراد فراهم می کند.

وی با ذکر حدیثی از امام جعفر صادق(ع) گفت: در نظر گرفتن خدا در هر شرایطی از بروز خطا و گناه جلوگیری می کند و رزق حلال، عمل صالح، دوری از حرص و ... را در پی دارد.

خاطر نشان می شود، کانون «مهدویت» زندان مرکزی شیراز با حضور مدیر بنیاد مهدویت استان فارس، رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندان های فارس، مدیر زندان مرکزی، روحانیون و جمعی از زندانیان در زندان مرکزی شیراز افتتاح شد.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403