آخرین وضعیت ستاره مغضوب یحیی در پرسپولیس


آخرین وضعیت ستاره مغضوب یحیی در پرسپولیس

امید عالیشاه به زودی در محل باشگاه حاضر می شود تا در مورد اتفاقات تمرینات روزهای قبل از بازی با صنعت نفت آبادان به مدیریت پرسپولیس توضیحاتی ارائه دهد. نوشته آخرین وضعیت ستاره مغضوب یحیی در پرسپولیس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آخرین وضعیت ستاره مغضوب یحیی در پرسپولیس

پرونده امید عالیشاه بسته نشده است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ | ۷:۰۷
آخرین وضعیت ستاره مغضوب یحیی در پرسپولیس

امید عالیشاه به زودی در محل باشگاه حاضر می شود تا در مورد اتفاقات تمرینات روزهای قبل از بازی با صنعت نفت آبادان به مدیریت پرسپولیس توضیحاتی ارائه دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید عالیشاه بعد از ایجاد درگیری در محل تمرین پرسپولیس، دیدار با صنعت نفت آبادان را از دست داد. مدیران باشگاه پرسپولیس در توضیح این اقدام اعلام کردند او برخلاف شایعات نادرست و ادعاهای کذب، هیچ درگیری با کادرفنی نداشته اما به علت عدم رعایت مسائل حرفه‌ای باید پاسخگوی رفتار خود باشد. از این رو عالیشاه از تیم اخراج نشد و در پرسپولیس ماند. او حتی در اولین جلسه تمرینی پس از بازی با صنعت نفت آبادان بازگشت و در کنار سایر بازیکنان تمرینات خود را ادامه داد اما پرونده انضباطی امید هنوز مختومه نشده است.

در واقع امید عالیشاه به زودی در محل باشگاه حاضر می شود تا در مورد اتفاقات تمرینات روزهای قبل از بازی با صنعت نفت آبادان به مدیریت پرسپولیس توضیحاتی ارائه دهد. البته شاید این بازیکن هم حرف هایی برای گفتن داشته باشد که می‌تواند گره‌گشای پرونده درگیری پر سر و صدای او با اعضای کادر فنی هم باشد. گفته می‌شود عمده ناراحتی عالیشاه به علت ادامه یافتن نیمکت‌نشینی هایش بود و این بازیکن می گفت هر چقدر بیشتر تلاش می کند، کمتر مورد قبول کادرفنی است و هیچ شانسی برای حضور در ترکیب اصلی ندارد. جالب اینکه رفتار او قبل از یک بازی حساس مقابل صنعت نفت آبادان باعث عصبانیت هواداران پرسپولیس شد و آنها در این قضیه، حق را به یحیی گل محمدی دادند که بتواند با قدرت با بازیکنان خود رفتار کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن